VW Polo blev også Årets Bil i Europa 2010.~
Fra : Henrik B.

Dato : 30-11-09 06:58

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-11-09 16:48

"Henrik B." skriver:

> http://www.automotorsport.se/news/19841/vw-polo-blev-årets-bil-2010/

Ford havde vel ikke noget at kommme med?

Ellers havde vi nok hørt det fra "Eky"

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 18:08

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Henrik B." skriver:

> Ford havde vel ikke noget at kommme med?
>
> Ellers havde vi nok hørt det fra "Eky"

Jeg giver nu personligt ikke meget for den slags kåringer.

--
- Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-11-09 18:15

Frank Leegaard skriver:

> Jeg giver nu personligt ikke meget for den slags kåringer.

Det gør "Eky".

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 18:40

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Frank Leegaard skriver:

> Det gør "Eky".

Ingen tvivl om det. Henrik B bliver nok også helt bekymret for min mentale
habitus. Han tror jeg er vw-fanatiker.

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 30-11-09 18:50

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen tvivl om det. Henrik B bliver nok også helt bekymret for min mentale
> habitus. Han tror jeg er vw-fanatiker.

Nope - blot kontrær.... )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 20:17

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Nope - blot kontrær.... )

Jøpz .. Der har du mere fat i sandheden. Elsker at spille "djævelens
advokat"

--
- Frank