CSS placering af menu der driller
Fra : Mads Horndrup

Dato : 29-11-09 21:24

Hej.
Jeg har lavet en smule kode som jeg har en smule problemer med
(layout).

Jeg ved kunne have lavet kasserne med div, og at der er en række
andre fejl, men lige nu er det kun den menu det drejer sig om.

Jeg vil gerne have menuen til at stå sammen med bodyen under
logoet, sådan at de står side om side men logoet ovenpå.

Jeg har lagt 2 links. Et til min css fil og et til min html fil.
Så kan i se problemet med jeres egne øjne :)

HTML:
http://www.mediafire.com/?zwmm0zdx4fy

CSS:
http://www.mediafire.com/?i12cgeojjmm

Bare skriv hvis i har spørgsmål :)
-Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-11-09 23:37

Mads Horndrup skrev:

> Jeg har lagt 2 links. Et til min css fil og et til min
> html fil. Så kan i se problemet med jeres egne
> [...]

Det er bedre at lægge det ud på en server hvor
vi kan se problemet direkte.

Der er ingen der gider at hente dine filer hjem på
egen harddisk - vi kan jo ikke se sammenhængen
med andre ting, og får slet ikke billeder med.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk