Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke finde websted
Fra : Sune

Dato : 28-11-09 19:37

Når jeg i dag forsøger at finde www.computercity.dk kommer denne her :
"Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget."

Lige meget hvilken browser jeg prøver, får jeg ikke fat i webstedet.

Jeg har prøvet på 5 maskiner (xp og vista) herhjemme som gør det samme
undtaget en, som går på webadressen uden problemer.
Jeg kan forstå hvis alle ikke virker, men en enkelt virker ok. Det forstår
jeg ikke.
Jeg har før oplevet det samme.Hvad sker der mon ?

Vh Sune

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-11-09 19:42

Sune skrev:
> Når jeg i dag forsøger at finde www.computercity.dk kommer denne her :
> "Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget."
>
> Lige meget hvilken browser jeg prøver, får jeg ikke fat i webstedet.

Sjovt!
De første 2 gange jeg prøvede, kom jeg også frem til en lignende besked.
3. gang (indenfor samme minut) lykkedes det sjovt nok.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Ole C

Dato : 28-11-09 20:30

Sune skrev blandt andet:

> Når jeg i dag forsøger at finde www.computercity.dk kommer denne her :
> "Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget."
>
> Lige meget hvilken browser jeg prøver, får jeg ikke fat i webstedet.

Sådan er det også her - så link'et er såmænd nok beskadiget

--
vh
Ole C

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-11-09 20:53

Ole C skrev:

> Sådan er det også her - så link'et er såmænd nok beskadiget

Nope. Læs mit svar andetsteds i tråden. Under et minut senere virkede
det igen, blot ved at jeg satte cursoren op i adresselinjen og trykkede
Enter.
Lige nu virker det igen ikke (Firefox 3.5, Windows 7), så det er on/off
med den.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Sune

Dato : 28-11-09 21:01

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Lige nu virker det igen ikke (Firefox 3.5, Windows 7), så det er on/off

Men det er da underligt at på en maskine virker det hver eneste gang, men på
4 andre virker det slet ikke - der må da være en årsag, udover at webstedet
har problemer.
Vh Sune

Fra : Rune Jensen

Dato : 28-11-09 21:54

Sune skrev:
> [...]
>
> Men det er da underligt at på en maskine virker det hver eneste gang,
> men på 4 andre virker det slet ikke - der må da være en årsag, udover at

DDoS?

Men det skulle så være mere eller mindre tilfældigt, om man kommer på,
og hvor hurtigt... Og altså ikke kun bestemte maskiner.

FF3.53 her, works like a charm...

MVH
Rune Jensen

Fra : Carl Drud

Dato : 28-11-09 20:32

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> writes:

> Sådan er det også her - så link'et er såmænd nok beskadiget

Det virker fint her med FF 3.5.5.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 28-11-09 21:09

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> writes:

> [...]
> trykkede Enter.
> Lige nu virker det igen ikke (Firefox 3.5, Windows 7), så det er

Her virker det hvergang blot ved at klikke på linket i min newsreader og
det åbner fint i en ny fane i Firefox.

--
Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 28-11-09 21:38

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> writes:

> Underligt! Gad vide om det kan være et antivirusprogram der går ind og
> mener at der er noget snavs på siden?

Har ikke noget AV kørende. McAfee Siteadvisor mener ikke der er
noget. Jeg ved dog ikke hvor pålidelig den er.

http://www.siteadvisor.com/sites/computercity.dk

--
Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-11-09 09:18

Sune skrev:

> Når jeg i dag forsøger at finde www.computercity.dk kommer denne her :
> "Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget."

> Lige meget hvilken browser jeg prøver, får jeg ikke fat i webstedet.

Opera og Firefox viste siden uden problemer. IE6 viste at siden
ikke eksisterede, det samme 2. gang, men ved tredje genhentning
kom siden frem.

--
Bertel

Fra : Ole C

Dato : 29-11-09 09:27

Bertel Lund Hansen skrev blandt andet:

> Opera og Firefox viste siden uden problemer.

Både IE7 og Firefox fejlede hos mig ved 20:30 tiden lørdag aften - hvorimod
alt virker normalt søndag formiddag.

--
vh
Ole C