hjemmesideskolen - up and running.
Fra : Stig Johansen

Dato : 27-11-09 21:05

Hej.

Synes bare jeg vil give en tilbagemelding i forhold til evt. konvertering af
hjemmesideskolen til php.

Jeg har lavet nogle indledende manøvrer, og indtil videre ser resultatet
sådan her ud:
<http://w-o-p-r.dk/images/hjemmesideskolen.1.png>

Den er ikke fuldt funktionel, for der er noget fodarbejde, der skal gøres
mht. vbscript -> php).

Jeg kigger nok lidt videre på det i løbet af weekenden, men lover ikke for
meget ;)

Slagets gang kan følges her(hvis man er interesseret):
<http://w-o-p-r.dk/notes/show.base.asp?d=hjemmesideskolen_php&v=Steps>

Som nævnt er den overordnede konvertering på plads, og der mangler så noget
forarbejde mht. vbscript, men det mener jeg ikke jeg har lovet.

Nu må vi se hvad der sker, men det er ikke umuligt, og tager heller ikke
adskillige vintre, at konvertere.

Stig Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-11-09 01:01

Stig Johansen wrote:

> Som nævnt er den overordnede konvertering på plads, og der mangler så
> noget forarbejde mht. vbscript, men det mener jeg ikke jeg har lovet.

Nej, du har ikke lovet yderligere, så du slipper for at blive hængt denne
gang.

> Nu må vi se hvad der sker, men det er ikke umuligt, og tager heller
> ikke adskillige vintre, at konvertere.

Der mangler lidt finpudsning, det er næsten færdigt.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk