Restaurant tip (København)
Fra : Bjarke@Escape

Dato : 26-11-09 23:16

Skal med en sød eks-kollega i byen på lørdag. Er begge nok lidt trætte efter
en hård uge på arbejdet, så jeg leder efter et sted hvor der er afslappet,
hyggeligt og med plads til lidt hyggelig (og imtim) snik snak..... Bare en
dejlig afslappet aften .. Gerne OK kvalitet ....

Tips ???

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
Position: http://www.maximalt.dk/dkfritidsejlads.htm

Fra : T

Dato : 27-11-09 08:33

"Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> afslappet, hyggeligt og med plads til lidt hyggelig (og imtim) snik
> snak..... Bare en dejlig afslappet aften .. Gerne OK kvalitet ....

Et sted vi bruger meget er:
Cafe Savana i Nordre Frihavnsgade på Østerbro.

En lille hyggelig restaurant med rigtig god mad, lige fra pizza til nogen af
de bedste bøffer man kan tænke sig.
Prøv evt. deres djævlesovs til en bøf. mums det er godt.
Tror kun der er plads til ca.40menesker.

Hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-09 08:44

Hej Bjarke
Der ligger en italiensk restaurant lige over for biografen (Palads) på Axel
Torv - der hvor "Baren" i sin tid blev optaget - jeg tror den hedder Il
Peccato.
Det er rimelige priser og veltillavet mad - og jeg synes dte er rigtig
hyggeligt. De har skam pizza, men der er ikke noget pizzaria over det.Bed om
et diskret bord - de taler bedst engelsk eller italiensk.

Ellers er der l'Olivier på Vodroffsvej 47 - lækkert fransk landkøkken. Deres
kanin er super, men jeg har nu aldrig fået noget der ikke har været i orden
dér.

MVH Leopold

Fra : T

Dato : 27-11-09 10:16

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 28-11-09 01:20

Mange tak for de inspirerende ide'er.... dem kigger jeg lidt på og så finder
vi ud af noget ....

BJarke