Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Divide scanned images ??
Fra : Mr. Mox

Dato : 27-11-09 15:59

Jeg søger funktionen "Divide scanned images" eller "gang scans" der gør
det nemt at scanne fra gamle albums med mange fotos på hver side.

Den findes i Photoshop SC4 men det er mig for kostbart. Men den skal
også være i GIMP som jeg lige har downloadet. Trods den voldsmt store
Hjælp-fil på nettet kan jeg ikke finde noget.

Kan man hjælpe her?

Eller er der andre gratis løsninger?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Michael N. Steen

Dato : 28-11-09 03:12

Den Fri, 27 Nov 2009 15:59:16 +0100 skrev Mr. Mox:

> [...]
> også være i GIMP som jeg lige har downloadet. Trods den voldsmt store
> Hjælp-fil på nettet kan jeg ikke finde noget.

[...]
Jeg kan ikke svare umiddelbart og utvetydigt, men der findes et hav af
plugins til Gimp, så mon ikke den funktion også findes.

Michael