Amerikanske biler ringe kollisionsmæssigt?
Fra : Mogens

Dato : 27-11-09 21:41

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/golf/article1261712.ece
Tiger Woods hårdt kvæstet i trafikulykke - hastigheden var ca. 33 mph. Een
person sad fastklemt i bilen !

Fra : Mogens

Dato : 27-11-09 22:11

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/golf/article1261712.ece
> Tiger Woods hårdt kvæstet i trafikulykke - hastigheden var ca. 33 mph. Een
> person sad fastklemt i bilen !

Udskrevet igen, idet den "hårdt" kvæstede blot.... havde fået
ansigtslæsioner af mildere grad :)

Fra : Henrik B.

Dato : 27-11-09 15:48

On 27 Nov., 21:40, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/golf/article1261712.ece
> Tiger Woods hårdt kvæstet i trafikulykke - hastigheden var ca. 33 mph.. Een
> person sad fastklemt i bilen !

Den med at fastslå hastigheden ud fra om airbag's er blevet affyret,
holder ikke en meter...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 28-11-09 07:10

Nej, det kan der være noget om: www.youtube.com/watch?v=u95aSB_k6_Y

Fra : JBH

Dato : 28-11-09 11:13

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> "Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej, det kan der være noget om: www.youtube.com/watch?v=u95aSB_k6_Y

Lol. mens Polakkerne stjæler vores airbags til genopbygning, så bruger
amerikanerne airbags til at sprænge ting i stykker med.

http://www.youtube.com/watch?v=fOWZGLue_B8&NR=1&feature=fvwp

Fra : Brian Lund

Dato : 29-11-09 02:06

> Den med at fastslå hastigheden ud fra om airbag's er blevet affyret,
> holder ikke en meter...

Nej, jeg blev ramt forrest i højre side, lige ved passagser døren direkte i
siden! Min vurdering er at jeg blev ramt med ca. 40 km/t og side-airbagsne
var ikke gået... Faktisk gik der ikke en eneste af mine airbags, modpartens
frontairbags var dog selvfølgelig gået.

Passageren i min bil slog hovedet ind i stolpen eller vinduet og havde en
bule og var øm et par uger efter...

Brian

Fra : Mogens

Dato : 04-12-09 18:55

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Tiger Woods hårdt kvæstet i trafikulykke - hastigheden var ca. 33 mph. Een
> person sad fastklemt i bilen !

He he:
www.break.com/games/tiger-woods-wife-outrun.html