Haster Hjælp mig nu
Fra : Bart2000

Dato : 02-08-01 19:52

HEJ

Jeg har det pga et parfohold meget meget dårligt lige nu.
Det er både pga jalouxi og noget nært forestående der ryster mig.
Jeg er meget bange og nervøs
Ved ikke hvad jeg skal gøre.
Men jeg holder det ikke ud længere
Er bamge for jeg gør noget dumt
Er her ikke en sød og hjælpsom psykolog eller persom jeg må ringe til
Helst nu i aften
Du skal helst være kvinde
Jeg er en Mand på 36

Kontakt mig på mail server@mail.tele.dk
Eller giv venligst besked her

På Forhånd tak

Henrik

Fra : Nitsen

Dato : 03-08-01 11:46

"Bart2000" <151515@sol.dk> wrote

> [...]
> Men jeg holder det ikke ud længere
> Er bamge for jeg gør noget dumt
> Er her ikke en sød og hjælpsom psykolog eller persom jeg må ringe til

Hej Henrik

Puha.........ikke godt........hvis du er bange for at gøre noget dumt, så
vil jeg anbefale dig http://www.livslinien.dk/ Ring til Livslinien
70 201 201 Alle dage mellem kl. 16 og 23. Der sidder personer klar ved
telefonerne, der er gode at tale med, og som har den nødvendige erfaring i
at tale med personer i krise. du har samtidig mulighed for at være anonym.

Mvh
Anita