Tændrør
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-09 15:53

Hvor langt er der normalt mellem udskiftning af tændrør på en ny benzinbil?
100.000 km?

Fra : Henrik B.

Dato : 24-11-09 08:37

On 24 Nov., 15:52, "Peter Sørensen" <-> wrote:
> Hvor langt er der normalt mellem udskiftning af tændrør på en ny benzinbil?
> 100.000 km?

Det er der ikke noget entydigt svar på, kommer helt an på motortype,
tændrør m.v.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-11-09 17:46

Hej

"Peter Sørensen" <-> skrev i en meddelelse
> Hvor langt er der normalt mellem udskiftning af tændrør på en ny
> benzinbil? 100.000 km?

Det var også min fornemmelse, men min brors Fiat 500 skal have nye pløkker
for hver 30.000 kr. - sq da et dyrt bekendtskab!

Mvh
Hans

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-11-09 20:16

Hans Mouridsen skrev:
> Hej
>
> "Peter Sørensen" <-> skrev i en meddelelse
>
> Det var også min fornemmelse, men min brors Fiat 500 skal have nye pløkker
> for hver 30.000 kr. - sq da et dyrt bekendtskab!

Ja, 30.000 KR.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-11-09 20:19

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, 30.000 KR.

kilometer ;)

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-11-09 18:01

> Det var også min fornemmelse, men min brors Fiat 500 skal have nye
> pløkker for hver 30.000 kr. - sq da et dyrt bekendtskab!

Dyrt? Hva koster et sæt... 100,-?

--
Martin

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-11-09 18:39

Hej

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Dyrt? Hva koster et sæt... 100,-?

800 kr. udskiftet på aut. værksted

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-11-09 19:32

Den Tue, 24 Nov 2009 18:39:27 +0100 skrev Hans Mouridsen:

> Hej
>
> "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> 800 kr. udskiftet på aut. værksted

Fy for helvede...

De må da have slugt noget...

--
Martin

Fra : Henning

Dato : 24-11-09 20:58

On 24 Nov 2009 18:32:20 GMT, "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk>
wrote:

>Fy for helvede...
>
>De må da have slugt noget...

Hvorfor? ½ arbejdstime + materialer.

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-11-09 21:15

> Hvorfor? ½ arbejdstime + materialer.

Hvis de bonger mig for en halv time i forbindelse med et almindeligt
service for at skifte 4 pløkker så vil jeg stadig mene de har slugt noget.

--
Martin