Godt værksted i Kbh./sjælland -o
Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 24-11-09 11:50

Så røg koblingen sig en tur. I hvert fald kan jeg ikke længere koble ud...
Lykkedes mig dog at køre uhyret hjem i første gear (gør det aldrig igen..
For mange trafiklys..

Så er spørgsmålet: Hvis koblingen skal udskiftes, hvad bør det så koste
incl. moms, og hvilket PÅLIDELIGT, REELT OG IKKE DYRT værksted anbefales i
Kbh. og omegn, evt. hele Sjælland ?

MH.

P.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-11-09 17:52

En Hr. Hvemsomhelst har bragt dette til verden:

43528013
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-11-09 17:55

Fister Løgsovs tastede følgende:
> En Hr. Hvemsomhelst har bragt dette til verden:

> 43528013
> Kai

Han hedder Martin Borch.
Kai