Kirke og stat, godt og ondt
Fra : Lyrik

Dato : 24-11-09 05:53

Et stærkt politisk anslag mod kristendommen, med forsøg på
ligestilling i Danmark af islam, blev udført af forræddere fra egne
rækker, nemlig Rune Engelbreth Larsen der ivrigt forsøgte at holde
faklen højt med tidsskriftet "Faklen"
Jeg havde ikke set ham live, men nu har jeg spottet ham i TV hvor han
er varm fortaler for, adskillelse af kirke og stat. Se ham her i
samtale med Chefredaktøren for kristeligt Dagblad:
http://luen.dk/Faklen.wmv

Verdenseliten ønsker at "alt er lige godt" eller sidestillet.
Hvis man sidestiller alt og gør det lige godt, så udjævner man
forskellen mellem "godt og ondt"
Så er ondt og godt lige fedt. En farlig satanisk kurs der med et
trylleslag kan bringe "hans sorte majestæt med bukkefoden" på tronen!

Hvad mener du?

Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-11-09 13:49

Lyrik skrev i

[ ... ]
> Hvad mener du?

Jeg mener helt klart at kirke og stat skal adskilles fuldstændig.

Som kristne kan vi da ikke acceptere at gudsfornægtende folketingsmedlemmer
og muslimske olketingsmedlemmer skal have noget som helst at sige over
kristendommen.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*