news
Fra : PH

Dato : 02-08-01 18:41

Jeg vil meget gerne have et news script ind på min hjemmeside.
Et eksempel kan ses på:
http://www.buddy-frederikshavn.dk til højre...

Fra : Allan E

Dato : 02-08-01 20:01

"PH" <peterhoukjaer@it.dk> wrote in message
> Jeg vil meget gerne have et news script ind på min hjemmeside.
> Et eksempel kan ses på:
> http://www.buddy-frederikshavn.dk til højre...

Hvis du havde gjort dig den ulejlighed at kigge i html koden, ville du i
slutningen af applet tags'ne
se disse linier:

<!--TAG GENERATOR: OpenCube - Applet Composer, (www.opencube.com)-->
<!--OpenCube Copyright Notice Parameter-->
<!--General / Default Settings--> <!--Specific Settings-->

Så ved jeg ikke om du selv kan regne resten ud????

Allan

Fra : PH

Dato : 02-08-01 20:15

jeg er ikke helt med på hvad du mener. Jeg er nemlig ikke så meget inde i
java.

Fra : Allan E

Dato : 02-08-01 21:24

Nu er det da heller ikke nødvendigt med nogen speciel viden om java for at
benytte en applet på en hjemmeside...
Men det hjælper at man læse og skrive html eller i det mindste forstår det.
Du kan jo fx hente en prøve af deres applet her:
http://www.opencube.com/examples/vsw/index_flat.html
læse dokumentationen og herefter konfigurere den, og indsætte den på din
hjemmeside....

Allan