Gode hitmix på ca. 10 minutter
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-11-09 22:36

Er der nogen som kender nogle gode hitmix som varer et godt antal minutter,
så det batter noget.

Jeg lægger ud med et par stykker som er rigtig gode. Mine forslag spænder
videt, lige fra Tony Christy til James Last over Brynner og Brynner

http://www.youtube.com/watch?v=5CawXc5vpyc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jYJhqWIatM0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=tE8CqKakse8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=brvCaarWypg

http://www.youtube.com/watch?v=VpXmce33zqQ

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-11-09 23:06

meddelelsen news:4b085d53$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Vi skal vel ikke glemme et hollandsk hitmix, da det er blevet så populært at
synge på hollandsk i radioen.
Hvad skal det ellers være end pirat-hit når vi taler om Holland.
mega-piratenhits.

http://www.youtube.com/watch?v=adJHd9-38IE

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-09 09:34

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=2O57PqQXXvY&feature=related

> http://www.youtube.com/watch?v=Tv8jxxg6EPM&feature=related

Worwww. Det var klasse. Det var super mega giga hitmix. Jeg tror jeg må have
fat i et
godt videobånd med Status Quo. Det var extrem super overgode hitmix.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-09 09:49

meddelelsen news:4b08f77f$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Worwww. Det var klasse.

............og her er mere af slagsen. Her er der virkeligt tale om "godaw".

http://www.youtube.com/watch?v=pJXeXBUjic0

http://www.youtube.com/watch?v=AcuqJYPzsNs&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-09 10:17

meddelelsen news:4b08fae1$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ...........og her er mere af slagsen. Endnu mere. Og det er med et af
> Nordeuropas topnavne i øjeblikket. Vist ikke nødvendigt at nævne navnet.

Værsåghod:
www.youtube.com/watch?v=hzFuVTaqoL8

Og et par andre topnavne:
http://www.youtube.com/watch?v=sqJ-D7SWKq4

Og så lige denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=khDy4DQ6fIQ&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-11-09 21:34

meddelelsen news:4b090184$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hvorfor ikke et Peter Alexander hitmix ?
http://www.youtube.com/watch?v=XjEB6-sIMuk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-11-09 18:13

meddelelsen news:4b09a04e$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

og et rigtigt godt hitmix med fest-orkesteret skråstreg party-orkesteret
Saragossa Band. De bør ikke mangle - og det gjorde de førøvrigt heller ikke
i MUSIKANTENSTADL i mange år skråstreg nytårsaftener.
http://www.youtube.com/watch?v=XUHsCWVnFgs&feature=related
Det er åbenbart ikke noget for Hr. Andy - Karl kunne bedre lide dem

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 26-11-09 13:59

> [...]
> ikke
> i MUSIKANTENSTADL i mange år skråstreg nytårsaftener.

De er formidable - eller var, for selv om der er fest over dem i
Silvesterstadl, som det hedder til nytår (og jeg ser frem til det på ARD),
så ser de lidt afdankede ud efter de mange år.

Deres version af Dave, Dee, Doky, Mich & Tisch's "Zabadak" måtte jeg bare
have - dengang jeg var teenager vel at mærke. Jeg har vist altid været
mærkelig - også som barn

http://www.youtube.com/watch?v=fNQV0mboKg8 <--- Zabadak

Og så synger de såvidt jeg høre "Kattegat" og "Skagerak" (???)

Du spurgte efter gode Hitmix på 10 minutter. Dette er desværre kun ca. 4
minutter, men for min skyld måtte det godt være 10!

http://www.youtube.com/watch?v=dOjn6N2bZc0 <--- Andrea Berg Hitmix

Mvh
Michel

Fra : Michel

Dato : 26-11-09 14:09

Lige en tilføjelse vedrørende Saragossa Band. De lavede et par lp'er, der
hed "Dance with the Saragossa Band" tilbage i 80'erne. Jeg kom desværre lidt
overrislet hjem fra en julefrokost på arbejde (jeg går altid tidligt) og kom
forbi Guf, der stadig havde åbent, hvor jeg købte 2cd'en med de to albums,
og det var lidt noget bras. Med det her er ret ok:

http://www.youtube.com/watch?v=XUHsCWVnFgs&feature=related

Og hvis du søger på YouTube, så er der også fx Stars on 45:

http://www.youtube.com/watch?v=DRTvjFm3u0w

Og for den sags skyld Hooked on Classics, som jeg var vild med i 1981, hvor
jeg blot var 15 og vist ikke på det punkt delte musiksmag med mine
klassekammerater:

http://www.youtube.com/watch?v=159sMOkEq5o

Det er ikke et schlager-Hitmix, men det er stadig fed musik i mine ører.

Mvh
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-11-09 17:11

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og kom forbi Guf, der stadig havde åbent, hvor jeg købte 2cd'en med de to
> albums, og det var lidt noget bras. Med det her er ret ok:

..........og her fandt jeg lige et klip fra NordTysklands slagershow på NDR.
Her er et klip fra da de var med i SCHLAGERNACHT i september:
http://www.saragossaband.de/dateien/tourdiary/2009/saragossa_hamburg.html

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-11-09 17:06

> i Silvesterstadl, som det hedder til nytår (og jeg ser frem til det på
> ARD),

Det må være det her. Det ender i et rent konfetti-orgie
http://www.youtube.com/watch?v=oWHCZ7akk_o

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-11-09 13:35

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du spurgte efter gode Hitmix på 10 minutter. Dette er desværre kun ca. 4
> minutter, men for min skyld måtte det godt være 10!

Render du ind i noget med Bourbon Family, det er noget af samme skuffe..

M.V.H....Benny..

Fra : Martin [TMM]

Dato : 22-11-09 23:38

Hej
Åge Halldorsson wrote:
> Er der nogen som kender nogle gode hitmix som varer et godt antal
> minutter, så det batter noget.

http://www.youtube.com/watch?v=JsWcSULGxPs

Mvh
Martin

Fra : Michel

Dato : 26-11-09 17:47

Hej igen,

meddelelse news:4b085d53$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Er der nogen som kender nogle gode hitmix som varer et godt antal
> minutter, så det batter noget.

Hvad med Francesco Napoli:

http://www.youtube.com/watch?v=sl2At5A9SJ4 <-- Balla Balla vol. 1

http://www.youtube.com/watch?v=GHCqnXOCX8Q <-- Balla Balla vol. 2 (desværre
uden video)

Der er mere på YouTube med ham. Og det er godt, selv om det er italiensk

Mvh
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-11-09 18:14

> [...]
> (desværre uden video)
>
> Der er mere på YouTube med ham. Og det er godt, selv om det er italiensk

Det er rigtigt godt ja.

Lad mig forresten i flæng nævne Semino Rossi, som er fra Italien.
http://www.youtube.com/watch?v=TjQSlgCng5k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=BTjg_96nfnY

http://www.youtube.com/watch?v=Y9A8eAoHxko&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=p0uUbq9WXOQ&feature=PlayList&p=7872C5628E7C6FD2&playnext=1&playnext_from=PL&index=17