Kinesisk lovsang fra Hong Kong Fire Confer~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-11-09 10:29

Hør/se på YouTube ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
November 16, 2009
2008.06.7 (9) ????????? Reinhard Bonnke Hong Kong Fire Conference
http://www.youtube.com/watch?v=weXfTroT264

or ...

Fractal video-music, uploaded
http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/c/F5010E4814947FF6/7/weXfTroT264

Describtion:

=== citat start ===

???????????08?6?7???(9) Reinhard Bonnke Hong Kong Fire Conference
(7 Jun 08) Part 9
?2008?,?????????????????,??????????????? ???????,?????????????
At this historic gathering in 2008, Christian leaders from across Hong Kong
and China came together to hear the empassioned ministry of Reinhard Bonnke
who inspired them to evangelism by the power of the Holy Spirit.

=== citat slut ====

With kind regards,
Last OUTPUT: 10034 news:4b03b9be$0$270$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10035

Fra : Michel

Dato : 19-11-09 11:33

Hej,

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> Hør/se på YouTube ...

Jeg er glad for at Jesus elsker dig, men kunne vi ikke slippe for disse
"spam-mails".

Hvis vi vil høre vores (religiøse?) yndlingssange på YouTube, så finder vi
nok selv ud af det.

Med irriteret hilsen
Michel

Fra : Jesus-loves-you

> [...]
> "spam-mails".
>
> Hvis vi vil høre vores (religiøse?) yndlingssange på YouTube, så finder vi

Pasmelding

Sorry, men jeg kan desværre ikke imødekomme dit behov.

Jeg (og andre) har ret til på den musikalske nyhedsgruppe at annoncere,
når der er noget nyt at meddele.

Det gælder både når der er udgivet en ny Michael Jackson musik-video
eller CD osv.

Men nyheder kan nogengange drukne i nyheder, så derfor er der meget
smart, at fx. film-nyheder samles i en nyhedsgruppe, mens musik-nyheder
samles i en anden, og så fremdeles.

Fidusen med denne musikalske nyhedsgruppe er altså, at man ikke behøver
overvåge alting-hele-tiden.
Hvis "Mr. D" eksempelvis har fundet noget interessant musik, så kan
han bare skrive et indlæg her, og STRAKS er alle vi andre blevet gjort
opmærksom på nyheden, også selvom vi måske har været bortrejst i
flere uger ...

Der er således IKKE tale om såkaldte 'spam-mails'!

Men fordi vi mennesker er *forskellige* - også mht. musik-smag - vil man
ALDRIG kunne behage alle.

Derfor ...

Hvis det er et problem for dig, at kristne har noget de deler med hinanden
og andre, da vil jeg foreslå dig, at du (i mit tilfælde) propper mig i dit
spam-filter. Det er jo dérfor, at det er oprettet!

Have a nice day ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 10043 news:4b053a59$0$278$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10044

Fra : Michel

Dato : 26-11-09 11:43

Hej,

> Jeg (og andre) har ret til på den musikalske nyhedsgruppe at annoncere,
> når der er noget nyt at meddele.
>
> Det gælder både når der er udgivet en ny Michael Jackson musik-video
> eller CD osv.

Ok, du har ret, og jeg beklager mit "sure opstød". Måske var jeg blot i
dårligt humør i går med det møgvejr, vi har, og så skal man lade være med at
skrive mails.

Og i øvrigt er der vist andre (jeg nævner ingen navne , der også hylder
princippet om, at hvad hjertet er fyldt af, flyder nyhedsgruppen her over
med. Så - oprigtigt undskyld! Jeg kan jo blot springe dine mails over, hvis
jeg ikke interesserer mig for musikken, som alle andre kan med mine.

Og så kan jeg ikke dy mig for at sende et link til en af mine religiøse
favoritter:

http://www.youtube.com/watch?v=OQVQOW1c0DQ ("For unto us a Child is born")

Hilsen
Michel

Fra : Jesus-loves-you

> [...]
>
> Og i øvrigt er der vist andre (jeg nævner ingen navne , der også hylder
> princippet om, at hvad hjertet er fyldt af, flyder nyhedsgruppen her over

Alt forladt ...

> [...]
> jeg ikke interesserer mig for musikken, som alle andre kan med mine.
>
> Og så kan jeg ikke dy mig for at sende et link til en af mine religiøse

Den er rigtig god, så jeg tillader mig lige at kopiere den til mit private arkiv, ...
http://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/for-unto-us-a-child-is-born
.... så den ikke går i glemmebogen ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 10064 news:4b0b2b86$0$275$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10075

Fra : Michel

Dato : 26-11-09 13:38

Hej igen,

> Alt forladt ...

Tak . Man skal som sagt ikke skrive mails efter en dum arbejdsdag, et
skybrud i nakken på vej hjem og den slags...

> Den er rigtig god, så jeg tillader mig lige at kopiere den til mit private
> [...]

Den er utroligt smuk. Nok er jeg ateist, men det ændrer ikke på, at jeg
holder meget af Händels Messias, men nok mest pga. musikken. Jeg har i
øvrigt sødt med lys og lygte efter en lidt soul/disco-agtig udgave fra
70'erne, så hvis du eller andre har et tip til, hvem det kunne være, der
sang den, så kom endelig med et bud.

Og så kigger jeg nok forbi dit arkiv, for musikken kan jo være ganske
udmærket.

Mange hilsner
Michel

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-11-09 17:00

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse news:4b0e76bf$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> øvrigt sødt med lys og lygte efter en lidt soul/disco-agtig udgave fra
> 70'erne, så hvis du eller andre har et tip til, hvem det kunne være, der

Øh ...

Jeg prøvede lige at søge, men fandt ingen på YouTube ...

Men jeg kan godt huske, at jeg engang har hørt noget disco-musik udfra
temaet "For unto us a child is born", og navnet Amy Grant strejfede så mit
sind, men det er i hvert fald ikke denne version:

http://www.youtube.com/watch?v=r01HIlN4kn0

Her er - for øvrigt - rock-version:

Rock Power Praise - For Unto Us A Child Is Born (1991)
http://www.youtube.com/watch?v=jM6YzuCPkyo

Men det er jo det rene larm sammenlignet med Händels version! ...

Prøv evt. at søge via. ..
http://beemp3.com/

> Og så kigger jeg nok forbi dit arkiv, for musikken kan jo være ganske
> udmærket.

Det er hovedsaglig kristen popmusik, så du vil nok - som ateist - finde det
utrolig smukt ...

Nå, spøg til side. God weekend (dét, der er tilbage af den).

With kind regards,
Last OUTPUT: 10083 news:4b0fc83d$0$272$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10092