vinduesplade i stort granit 30cm dybe
Fra : Optimus Prime

Dato : 18-11-09 10:56

Jeg leder efter sådan en i ca. 155cm og har fundet den hos Odense
Lavpris Tømmerhandel
(http://www.olt2.dk/index.asp?Action=vb&SeltypeQ=200010&Vnr=2000000640)?

Men da jeg huserer på Sydsjælland ligger det desværre på den forkerte
side af Storebælt (skal kun bruge en og det koster 500kr i fragt at få
den herover) - nogen der kender et sted på Sjælland som har sådan en?

Fra : Elmer Fjort

Dato : 18-11-09 15:26

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af Storebælt (skal kun bruge en og det koster 500kr i fragt at få den
> herover) - nogen der kender et sted på Sjælland som har sådan en?

Vil gætte på at enhver stenhugger vil kunne klare opgaven.

Elmer

Fra : Optimus Prime

Dato : 19-11-09 08:24

Elmer Fjort skrev:
> Vil gætte på at enhver stenhugger vil kunne klare opgaven.

Uden tvivl; men så er prisen også en helt anden

Og med de stadig stigende tykkelser på isolering i væggene rundt
omkring, så ville jeg tro den nye vinduesplade standard snart burde være
30cm - derfor jeg håbede på nogen lagerførte dem (på Sjælland) allerede

Fra : Elmer Fjort

Dato : 19-11-09 11:46

> [...]
> så ville jeg tro den nye vinduesplade standard snart burde være 30cm -
> derfor jeg håbede på nogen lagerførte dem (på Sjælland) allerede

Har du forsøgt i Bauhause?? Vi købte nogle vinduesplader der for et par
år siden.
Og de havde dem i forskellige bredder og længder.
Der var flere farver at vælge imellem. Om sort lige var der husker jeg
ikke.

Elmer

Fra : Optimus Prime

Dato : 20-11-09 08:26

Elmer Fjort skrev:
> [...]
> Og de havde dem i forskellige bredder og længder.
> Der var flere farver at vælge imellem. Om sort lige var der husker jeg

Jeps, de har dem i sorte - dog kun i 20 og 25cm dybde (lige som Jem & Fix)