Guden som Jesus afløste
Fra : Lyrik

Dato : 17-11-09 13:38

Var..Odin. Jeg har lige været i Roskilde og se det revolutionerende
fund som en amatørarkæolog har gjort omkring Lejre. Da ikke så mange
af Jer kan studere det, har jeg lavet en film :
http://luen.dk/odin.mp4

Odin var en aser eller en asiater som vi siger i dag. Asiens grænse lå
ved Don som dengang hed Tanakvisl.
Min egen teori er at Odin var en skyther. Skytherne var hirdmænd hos
assyrerne i deres sidste dage. De dage da mederne og perserne
udslettede Assyrien. Derefter hører man ikke mere om skytherne.
De flygtede nordpå sammen med kimmererne(kimbrerne)-havnede han på den
måde i Danmark?
Skytherne var lyse med blå øjne. de brugte "broge" hvor de andre folk
brugte kjortler. De havde en hue på og hesten var en vigtig del af
deres kultur. De brugte gravhøje og dræbte trælle der fulgte dem i
døden. Odin så kun på det højre øje. Hans venstre var blindt. Han
havde to ravne ved sin side.......

Hilsen
Jens