Stilen er den samme efter 45 år
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 16:28

Faldt lige over disse to links. Sjovt som man ikke kan høre forskel på
hvilken plade der er fra 1964 og 2009. Altså 45 års forskel og musikstilen
har ikke ændret sig i Tyskland i alle disse år.

Tysklands nye store navnVanessa Neigert, med "Liebeskummer Lohnt Sich Nicht"
anno 2009: http://www.youtube.com/watch?v=Qf1dq4glVC4&feature=related

Her er samme sang fra 1964. Hvem kan høre fo4rskel, hvios man da ikke lige
vidste årstallet?. Jeg kan ikke. http://www.youtube.com/watch?v=4aB_--XonaA

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-11-09 17:12

meddelelse news:4b02c0e9$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Faldt lige over disse to links. Sjovt som man ikke kan høre forskel på
> hvilken plade der er fra 1964 og 2009. Altså 45 års forskel og musikstilen
> har ikke ændret sig i Tyskland i alle disse år.

Du lyder som om det er en god ting?

- Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 17:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Du lyder som om det er en god ting?

Det synes jeg da også. Jeg har altid kunnet lide den stil, siden jeg
begyndte at interessere mig for musik i sommeren 1966. Så er det jo dejligt
at erfare at stilen ikke har ændret sig siden. Det er jo stadig den stil jeg
foretrækker. Deri har der intet ændret sig.
Så det er jo en vind-vind-situation, at erfare at musikstilen i Tyskland
heller ikke har ændret sig i et halvt århundrede. Og sansynligvis heller
ikke gør det i det næste halve århundrede og i fremtiden som helhed.

Hilsen Åge