DPF
Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-09 16:51

Prøjserne vil have 730? for partikelfilter incl montage til min Golf.

Overvejer om ikke hellere de skulle have de penge end Kristian Jensen.

--
- Frank

Fra : KimH

Dato : 17-11-09 17:48

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen
> Prøjserne vil have 730? for partikelfilter incl montage til min Golf.
>
> Overvejer om ikke hellere de skulle have de penge end Kristian Jensen.
>

> --
> - Frank

Jeg tror du skal vente , hvis nu du skal skifte hver 5 år, hvis nu filteret
stopper til, hvis den nu ikke er effektiv nok og andre problemer der kan
opstå

Mvh. KimH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-09 00:28

KimH wrote:
> [...]
>>

> Jeg tror du skal vente , hvis nu du skal skifte hver 5 år, hvis nu
> filteret stopper til, hvis den nu ikke er effektiv nok og andre

Hver 5 år er cirka break-even. Så får den hundehandler ikke pengene.

Ved godt at jeg skal lægge prisen til et syn oveni.

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 18-11-09 07:24

> Hver 5 år er cirka break-even. Så får den hundehandler ikke pengene.

Næh, så får han kun 20% af dem...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-09 19:15

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Næh, så får han kun 20% af dem...

Forklar mig lige hvordan?

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 18-11-09 21:16

> Forklar mig lige hvordan?

Moms do', moms... )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : P

Dato : 18-11-09 21:35

On Wed, 18 Nov 2009 21:15:49 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

>Moms do', moms... )

Så er det godt nok værre end jeg troede ... får Frankie Boy også penge
for det vi betaler for uden for landets grænser ... uha alle de penge
jeg har lagt syd for grænsen .. jeg græmmes

Fra : Henrik B.

Dato : 18-11-09 21:42

"P" <noone@dk.dk> skrev i meddelelsen

> Så er det godt nok værre end jeg troede ... får Frankie Boy også penge
> for det vi betaler for uden for landets grænser ... uha alle de penge
> jeg har lagt syd for grænsen .. jeg græmmes

Skatteministerens veje er uransagelige....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 18-11-09 21:51

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Moms do', moms... )

Hvis du får filteret monteret i Danmark får Hr Kristian Jensen momsen af
forskellen mellem værkstedets indkøbspris og det du betaler, told af
filteret hvis det er importeret samt skat af værkstedets overskud og
mekanikerens løn.

Hvis du kører til Tyskland og får det monteret får han kun den moms og
skat som skal betales af at bilen efterfølgende skal synes i Danmark.
Hvis alle nu havde mulighed for at gøre det sådan ville han nok få et
problem med at få sin budgetterede indtægt af den afgift.

/Lars

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-09 22:13

Lars Peter Larsen wrote:

> [...]
> Hvis alle nu havde mulighed for at gøre det sådan ville han nok få et
> problem med at få sin budgetterede indtægt af den afgift.

Det var jo det jeg lurede på.

--
- Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-09 22:14

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Moms do', moms... )

Hvornår er Kræn Jensen begyndt at få kickback fra Prøjsland?

--
- Frank

Fra : Brian Lund

Dato : 18-11-09 07:34

> Hver 5 år er cirka break-even. Så får den hundehandler ikke pengene.
>
> Ved godt at jeg skal lægge prisen til et syn oveni.

Det øger sandsynligvis også gensalgsværdien med DPF?

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-09 19:16

Brian Lund wrote:

> Det øger sandsynligvis også gensalgsværdien med DPF?

Og fremkommeligheden på ferieture i de kommende år i Øvropa.

--
- Frank

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-11-09 09:33

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen
> Prøjserne vil have 730? for partikelfilter incl montage til min Golf.
>
> Overvejer om ikke hellere de skulle have de penge end Kristian Jensen.

Spar evt. yderligere ved at være medlem af www.clubgolf.dk og handle hos AZF
i Flensburg. Det kan sagtens betale et års medlemsskab.

--
Per