Forbrug
Fra : Fly Christensen

Dato : 16-11-09 18:33

Af en eller anden grund fik jeg her til morgen resat alt elektrisk i
bilen. Det gælder computer, ur til motorvarmer etc.

Af ren og skær nysgerrighed ville jeg se, hvad jeg kunne holde forbruget
på.
Det startede på 30 l/100 km, og det var ligesom det, som fik mig på
ideen.

Gennemsnittet efter 265 km landevej og by blev 8,7 l/100 km (11,49 km/l)
målt på BC, men den passer fint med mine egne målinger.

Det er et helt fint forbrug for en ST220 uden, at jeg har kørt under
hastighedsbegrænsningen på noget tidspunkt.

Fly

Fra : Fynbo

Dato : 16-11-09 18:57

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen

> Det er et helt fint forbrug for en ST220 uden, at jeg har kørt under
> hastighedsbegrænsningen på noget tidspunkt.
>
> Fly

Velkommen på forsiden... Overhold dog hastighedsgrænserne.. Fjols..

Fynbo

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-11-09 18:59

On Mon, 16 Nov 2009 18:57:15 +0100, "Fynbo" <clanusa@gmail.com> wrote:

>Velkommen på forsiden... Overhold dog hastighedsgrænserne.. Fjols..
>
>Fynbo

Lidt til din glorie:

http://www.stanleylondon.com/brasso.htm

Fra : Henrik B.

Dato : 16-11-09 19:40

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Velkommen på forsiden... Overhold dog hastighedsgrænserne.. Fjols..

Så længe du ikke er i stand til at forstå det, som skrives i indlæg, bør du
nok holde kaje - Skovl-Erik....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-11-09 19:59

Fynbo skrev:

> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen

> Velkommen på forsiden... Overhold dog hastighedsgrænserne.. Fjols..

Hvor står der at Fly har kørt for stærkt?
Har du en god begrundelse for at kalde ham "fjols" ?

/Kent Glerup

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 21-11-09 14:27

"Kent Glerup" <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote in message

> Hvor står der at Fly har kørt for stærkt?

Arh, det må man vel sige at han har gjort, jvf. ovenstående?

--
/Jacob
Alfa 156 SW

Fra : Mogens

Dato : 21-11-09 16:40

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Arh, det må man vel sige at han har gjort, jvf. ovenstående?

Der er fri hastighed i Tyskland, hvor Fly bor...

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-11-09 09:41

On Sat, 21 Nov 2009 14:27:24 +0100, "Jacob Bjørn"
<jacobkosovo@hotmail.com> wrote:

>"Kent Glerup" <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> wrote in message

>Arh, det må man vel sige at han har gjort, jvf. ovenstående?

I så fald, kan du så ikke fortælle mig hvor og hvor meget?

Fly

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 22-11-09 18:29

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> I så fald, kan du så ikke fortælle mig hvor og hvor meget?

Kommentaren var skam ikke ment negativt - blot som en opklaring for Kent
Glerup.

--
/Jacob
Alfa 156 SW

Fra : /HB

Dato : 17-11-09 01:20

On 16 Nov., 18:58, Fly Christensen <x_nospa...@gmx.net> wrote:
> On Mon, 16 Nov 2009 18:57:15 +0100, "Fynbo" <clan...@gmail.com> wrote:

> Lidt til din glorie:
>
> http://www.stanleylondon.com/brasso.htm

LOL

--
/HB

Fra : hanzen

Dato : 16-11-09 19:36

> [...]
>
> Det er et helt fint forbrug for en ST220 uden, at jeg har kørt under
> hastighedsbegrænsningen på noget tidspunkt.

Sikken acceleration.
--

hilzen
hanzen

Fra : Kåre

Dato : 16-11-09 23:52

> Sikken acceleration.
> --

Ja det var også min første tanke
Godt man ikke holde foran ham ved et lyskryds...

Kåre