Dejlig slagermusik med Ramstein
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-09 13:55

Der var en i nyhedsgruppen for tv, som kommenterede MUSIKANTENSTADL og
fortalte at han hellere ville høre Ramstein.
Nu kender jeg selv en del til tysk musik, men kendte ikke lige den
gruppe. Jeg youtubede dem derfor og fandt ud af at det åbenbart
er en gruppe som kan spille dejlig blid underholdendee kandis-agtig
slagermusik for den almindelige befolkning. Men de spiller sandelig
også noget meget støjende noget. Uhauha.
Men her er i hvert fald:
DEJLIG SLAGERMUSIK MED RAMSTEIN

http://www.youtube.com/watch?v=tUEyYuZkjVI&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 15-11-09 18:20

On 2009-11-15 13:55:15 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> said:

> DEJLIG SLAGERMUSIK MED RAMSTEIN
> http://www.youtube.com/watch?v=tUEyYuZkjVI&feature=related
> Hilsen Åge

Du ved forhåbentligt, det er en parodi

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-09 18:37

"Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i en meddelelse

> Du ved forhåbentligt, det er en parodi

Sikkert ikke, og nok heller ikke at det ikke er Rammstein der spiller :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-09 19:31

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i en meddelelse

> Sikkert ikke, og nok heller ikke at det ikke er Rammstein der spiller :)

Det tror jeg ikke du ret ret i. Jeg tror det er Ramstein der spiller....
Men at det selvfølgelig er en sang de har lavet for at tage lidt øhh.... gas
(undskyld udtrykket) på slagermusikken.
På nettet står der Ramstein ved den sang - og det på en masse sider. Det er
helt sikkert Ramstein.

Hilsen Åge

Fra : Cykellapper

Dato : 15-11-09 20:30

Åge Halldorsson wrote:

> Det er helt sikkert Ramstein.

Åge - prøv at bruge 2 minutter på at læse kommentarerne til videoen.

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-09 20:41

"Cykellapper" <preben_xfjernx_@cykellapper.dk> skrev i meddelelsen

> Åge - prøv at bruge 2 minutter på at læse kommentarerne til videoen.

Okay, i starten af videoen står der "Les arenes de Mimes" og som overskrift
til videoen står der "Rammstein - Bayern des samma mia". Det må være dem.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-11-09 21:31

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Cykellapper" <preben_xfjernx_@cykellapper.dk> skrev i meddelelsen

> Okay, i starten af videoen står der "Les arenes de Mimes" og som overskrift
> til videoen står der "Rammstein - Bayern des samma mia". Det må være dem.

*suk* ja det er rammstein på videoen ... men ikke lydsporet ...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-09 21:59

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> *suk* ja det er rammstein på videoen ... men ikke lydsporet ...

Hvis det er tilfældet, så er det sgu godt lavet. Men det KUNNE godt have
været en sådan gruppe,
som lavede en parodi. Sådan noget er sket mange gange.

Hilsen Åge

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 16-11-09 09:54

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> været en sådan gruppe,
> som lavede en parodi. Sådan noget er sket mange gange.

Hvis du nu havde bare et minimalt kendskab til rammstein ville du da
vide at hans stemme på ingen måde lyder sådan - og og de står med
elguitarer og bas - på lydsporte er det primært blæseinstrumenter der
høres...

Du undrer dig heller ikke over at mundbevægelserne ikke passer?

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-09 09:57

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse

> Du undrer dig heller ikke over at mundbevægelserne ikke passer?

Eller at de 50.000 jublende tilhørere er totalt lydløse ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-11-09 15:33

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen

> Hvis du nu havde bare et minimalt kendskab til rammstein ville du da vide
> at hans stemme på ingen måde lyder sådan

Jeg har jo aldrig hørt Ramstein. Jeg ser ellers alle de store musikshows fra
Tyskland, men de har aldrig været spillet

> og og de står med elguitarer og bas - på lydsporte er det primært
> blæseinstrumenter der høres...´

Host host - det er vist rigtigt

> Du undrer dig heller ikke over at mundbevægelserne ikke passer?

Arrhhhh.....De passer nu srimeligt godt og ligesådan armbevægelserne. Det er
sgu godt lavet.

Hilsern Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-11-09 15:38

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Jeg ser ellers alle de store musikshows fra
> Tyskland, men de har aldrig været spillet

det er nok fordi de ikke kan samle nok ambulancer til de hjertetilfælde
det publikum nok ville få hvis rammstein gik på ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-11-09 17:08

> det er nok fordi de ikke kan samle nok ambulancer til de hjertetilfælde
> det publikum nok ville få hvis rammstein gik på ...
>
> /thomas

HØRT! - eller ørelæger

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-11-09 17:29

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> HØRT! - eller ørelæger

nu skal du passe på .. jeg er stor Rammstein fan ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-09 17:46

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> det er nok fordi de ikke kan samle nok ambulancer til de hjertetilfælde
> det publikum nok ville få hvis rammstein gik på ...

Eller fordi Rammstein har travlt med at spille for et rigtigt betalende
publikum til talrige koncerter: http://www.rammstein.de/Tour.html
Jeg tror ikke lige de passer ind i den honning-pyssenysse-verden som ARD
udsender til pensionisterne :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-11-09 18:04

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> [...]
> publikum til talrige koncerter: http://www.rammstein.de/Tour.html
> Jeg tror ikke lige de passer ind i den honning-pyssenysse-verden som ARD

må ARD ovehovedet spille dem nu hvor de er blevet cencurert ?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-11-09 20:47

> Jeg tror ikke lige de passer ind i den honning-pyssenysse-verden som ARD
> udsender

Nu synes jeg lige det ville være passende med et link fra ARDs
honning-pyssenysse-verden
http://www.youtube.com/watch?v=oQ5HPUFFvRI

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-09 17:03

> [...]
> publikum til talrige koncerter: http://www.rammstein.de/Tour.html
> Jeg tror ikke lige de passer ind i den honning-pyssenysse-verden som ARD

Sig mig engang Alex... Har rock så store mindreværdskomplekser..
Så den virkeligt behøver dig, til at redde dens ære...
Hver gang en anden musikstil omtales...

Stakkels den lille bitte utroligt forsømte rock musik...
Den må godt nok have det hårdt ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 17:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Stakkels den lille bitte utroligt forsømte rock musik...
> Den må godt nok have det hårdt ))
>
> M.V.H....Benny..

Jeg tror faktisk Krutte skræmmer mange folk væk fra rockmusikken.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-09 14:53

meddelelse news:4b02d071$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg tror faktisk Krutte skræmmer mange folk væk fra rockmusikken.
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Man kan ikke skræmme folk væk fra rock musik... Lige så lidt, som man kan
gøre schlager mindre populær. Rocken har ikke brug for sådanne tåbelige
forsvar, lige så lidt som schlager eller dansk top, eller for den sags
skyld.... Alle andre genrer...

Jeg lytter til musik, fordi jeg elsker musik... Om det så er rock, Dansk
top, Tysk schlager, pop eller country, har ikke rigtigt nogen nævneværdig
betydning...

Somme tider kan jeg undre mig over, at jeg har plader med Iron Maiden...
Andre dage, er det da ganske indlysende... Samme forklaring gælder for Jodle
Birge, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at undskylde for, at begge, er
indlemmet i samlingen.... Ingen af dem, er bevidst dømt inde, og ingen er
bevidst dømt ude....

Faktisk kom det som lidt af et chock for mig selv.... At F.eks Bob Dylan,
slet ikke var repræsenteret... Okay, det er der så rådet bod på.... Men
alligevel... Bare tanken om, at man først opdagede dette, i 2008 er jo
chokerende.

Men alligevel, så giver det jo også et fingerpeg om, hvad man altså aldrig
støder på, når man tilfældigvis, står i butikken, og kigger plader... Ikke
så underligt, at pladebutikker lukker afmads.... Det må være svært, at have
3 hatte, hvis man kun har et søm.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-11-09 22:45

"Cykellapper" <preben_xfjernx_@cykellapper.dk> skrev i en meddelelse

> Åge - prøv at bruge 2 minutter på at læse kommentarerne til videoen.
>
> --
> Preben Mortensen
> (Cykellapper)

Nu skal ikke forlange for meget....Åge kaster jo så mange indlæg afsted, at
han ikke selv kan følge med i indholdet. Total dummer-bummer fra Fur
igen-igen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-11-09 11:04

"Cykellapper" <preben_xfjernx_@cykellapper.dk> skrev i en meddelelse

> Åge - prøv at bruge 2 minutter på at læse kommentarerne til videoen.

> [...]

Det bliver man jo ikke nødvendigtvis klogere af...

Læs bare under Steen med det ekstra ben.

M.V.H....Benny..

Fra : lhs

Dato : 08-12-09 15:38

Her er vist lidt svar på om er er ægthed i det her klip... her er reversen:

http://www.youtube.com/watch?v=Nq0hvclj4LA&feature=related

Lhs

meddelelse news:4afffa33$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...