biblioteks mapper
Fra : Jørgen B

Dato : 16-11-09 05:24

Hej
Jeg har et problem, ps: jeg ved godt at jeg er gammeldags, kan i hjælpe
jeg har f.eks. en side
http://www.oz7aik.dk/FVC2605/medlem/medlems_forside.htm
hvis man så fjerne medlems_forside.htm,
http://www.oz7aik.dk/FVC2605/medlem/
vises mit bibliotek (mapper) det vil jeg gerne undgå at det kan ses.
hvad kan jeg gøre uden at jeg skal lave det hele om igen fra start til slut.
eller der det bare sådan og det skal man leve med.?

Jørgen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 16-11-09 06:50

Jørgen B udtrykte præcist:
> [...]
> hvad kan jeg gøre uden at jeg skal lave det hele om igen fra start til slut.
> eller der det bare sådan og det skal man leve med.?

1) Snak med din Host. Der er vist flere måder at løse det på.
2) Det simple er en index.html, der redirekter til hvor du vil have
folk ser.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Jørgen B

Dato : 16-11-09 07:20

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> 1) Snak med din Host. Der er vist flere måder at løse det på.
> 2) Det simple er en index.html, der redirekter til hvor du vil have folk

1000 tak for hjælpen

fortsat god dag

Jørgen