Gale som en hane og jodle
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-11-09 00:10

MEGET SJOVT HIT

Lige i det her øjeblik blev MUSIKANTENSTADLs vindermelodi fundet. De kårer
hver gang øjeblikkets tyske ungdomstalent Ppå vej frem, indenfor
slagermusik.

Jeg har aldrig hørt nogen jodle og slutte af med at gale som en hane og
spjætte så voldsomt rundt. Ja, han er nær ved at lette fra jordens
overflade, med de ører. hehe

http://www.youtube.com/watch?v=2kuy4Tmm448

...........mennnnnn VIVIEN+TWINI http://www.vivien-thwini.ch/Seiten/fotos.htm
burde have vundet.
De tysktalende lande gav dem dog kun 30% - Flyveøre-manden fik 40%

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 16:03

meddelelsen news:4aff38d1$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> ..........mennnnnn VIVIEN+TWINI
> http://www.vivien-thwini.ch/Seiten/fotos.htm burde have vundet.

SÅ! - nu er den på YouTube. Her er den sang der blev nummer 3.

Bemærk hvordan lyden er mere til Danmark. I Danmark ville man helt klart
have foretrukket denne sang, i stedet for det jodle-haneghal
http://www.youtube.com/watch?v=EMWqcVdRlPE

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 16:07

meddelelsen news:4b02bb1c$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Bemærk hvordan lyden er mere til Danmark. I Danmark ville man helt klart
> have foretrukket denne sang, i stedet for det jodle-haneghal
> http://www.youtube.com/watch?v=EMWqcVdRlPE

Jeg tror de bliver et kæmpe topnavn i Tyskland, efter denne premiere. Hvad
tror i?

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 17-11-09 18:01

> Jeg tror de bliver et kæmpe topnavn i Tyskland, efter denne premiere. Hvad
> tror i?

Jeg synes personligt at de er bedre end f.eks. "Twinnies", så jeg tror
bestemt de har en fremtid.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 19:42

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes personligt at de er bedre end f.eks. "Twinnies", så jeg tror
> bestemt de har en fremtid.

Men Twinnies har joaltså lavet andet end Bayernmëdels. De har også lavet
"Peinlich" som har et mere internationalt snit. Den synes jeg nu er rigtig
god. Bedre end rulleskøjtesangen, som man efterhånden har set mange gang i
tv.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-11-09 19:43

meddelelsen news:4b02ee66$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

..>De har også lavet
> "Peinlich" som har et mere internationalt snit.

.......og skal vi ikke lige høre den?
http://www.youtube.com/watch?v=XPNnrw8VT4k&feature=fvw