Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Gratis jpg Recovery fra en HD?
Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 14-11-09 16:46

Hej.

Min svigermor har fået slættet nole billeder fra en harddisk og vil nu
gerne have dem tilbage.
Jeg han finde mange gratis programmer som kan hjælpe hende hvis
billederne lå på et hukommelseskort. Men det gjorde de ikke. Kan nogen
hjælpe mig med af tinde et (helst gratis) program der kan klare den sag?

Med venlig hilsen
Thorbjørn.

PS. jeg har nu anbefalet hende www.keepit.dk Brugr det selv og det
virker fint. så for man ikke sådan smidt data væk..

Fra : Max

Dato : 14-11-09 16:55

Hej Thorbjørn

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1

--
Mvh Max

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 14-11-09 17:23

Max skrev:
> Hej Thorbjørn

> http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1

Mange taj. det var lige den slags jeg havde brug for.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 15-11-09 18:14

For et ½ års tid siden gjorde mine forældre det samme. Der prøvede jeg et
par programmer. De to jeg synes bedst om var:
http://www.recuva.com/
http://www.easeus-deletedrecovery.com/

De andre jeg prøvede var:
http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=1