Lidt off subject, men ikke helt
Fra : Lord Nikon News

Dato : 02-08-01 16:06

Jeg vil gerne, lave nogle fede grafiske overskrifter til min side,
hvilket/hvilke programmer bør man bruge til det. De må gerne være
transparante???

Hvis de gør noget, som brænde eller sådan noget, gør det heller ikke
noget....

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-08-01 16:21

"Lord Nikon News" <lord.nikon@image.dk> skrev...
> [...]
> transparante???
> Hvis de gør noget, som brænde eller sådan noget, gør det heller ikke

Hvis du vil ofre lidt penge på noget godt software, så kan jeg bestemt
anbefale PhotoShop 6.0 - den er jeg ihvertfald meget glad for. Derudover er
der jo Paint Sho Pro m.fl. - prøv at checke www.tucows.dk og se om ikke der
skulle være nogle programmer, som er enten share-/freeware eller hvor der er
tidsbegrænsede tests af programmerne.

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : PH

Dato : 02-08-01 18:39

det med flammerne kan laves gratis på: http://www.flamingtext.com/

Fra : Ulrik Friis

Dato : 04-08-01 16:36

I Alt om Data, april 2001 fulgte et formidabelt billedbehandlingsprogram med
helt gratis: Micrografx Picture Publisher 8.0.

mvh
Ulrik

Fra : Erik Aalund

Dato : 05-08-01 10:37

"Ulrik Friis" <ulrikx@friis.as> skrev i en meddelelse
> I Alt om Data, april 2001 fulgte et formidabelt billedbehandlingsprogram
med
> helt gratis: Micrografx Picture Publisher 8.0.

Desværre for os der ikke fik fat i April numret af Alt om Date, er vi nu
i August

Vh
Erik

Fra : ha

Dato : 05-08-01 15:09

> Desværre for os der ikke fik fat i April numret af Alt om Date, er vi nu
> i August

Da det jo sikkert er shareware eller trialware eller hvad det nu hedder, så kunne det jo godt være at Ulrik kunne overtales til at
poste det i dk.binaer så evt. interesserede kunne hente det der.

mvh
ha