Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er det kun mig......
Fra : HCS [4030]

Dato : 13-11-09 10:57

som har problemer med at modtage ny indlæg for dk.fritid.foto.billedsnak og
dk.fritid.foto.indkoeb? De sidste indlæg jeg har modtaget er fra den
3/11-09, og hvis man klikker på nogen af de ældre indlæg kommer der på mange
af dem meddelelsen at de ikke længere findes på serveren.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-11-09 11:58

"HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 3/11-09, og hvis man klikker på nogen af de ældre indlæg kommer der på
> mange af dem meddelelsen at de ikke længere findes på serveren.

Svært at svare på, om det kun er dig
Jeg modtager fint dk.fritid.foto.indkoeb, og sidste indlæg er fra i dag. Den
anden gruppe læser jeg ikke.
--
mvh/Preben

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-11-09 12:40

"HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3/11-09, og hvis man klikker på nogen af de ældre indlæg kommer der på
> mange af dem meddelelsen at de ikke længere findes på serveren.

Prøv at nulstille grupperne og hente indlæg igen.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-09 13:02

> [...]
> 3/11-09, og hvis man klikker på nogen af de ældre indlæg kommer der på
> mange af dem meddelelsen at de ikke længere findes på serveren.

Bruger du sunsite?
I givet fald har du husket at ændre serveren til news.dotsrc.org?

Sunsite har flytte alle aktiviteterne over på denne server. Den andne er
aktiv endnu, men det kører rigtigt skidtmads SVJV.
Du skal bare gå ind og redigere i opsætningen på nyhedsserveren og så kun
ændre navnet på serveren og gem.
Alle andre ting som PSW er det samme.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-11-09 13:31

On 2009-11-13 13:01:56 +0100, "Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> said:

> "HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>>
> Bruger du sunsite?
> I givet fald har du husket at ændre serveren til news.dotsrc.org?

Hej Jesper, hvis du havde taget et kig på det som du citerer, så havde
du bemærket, at Hans bruger en en news-server som hedder
news.telelet.dk, men bort set fra det, så jeg oplyse ham, at
news:dk.fritid.foto.billedsnak kører udmærket, og at der er kommet 13
indlæg inden for det sidste døgn.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Hans Kruse

Dato : 13-11-09 13:43

On 2009-11-13 13:31:14 +0100, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> said:

> [...]
> news.telelet.dk, men bort set fra det, så jeg oplyse ham, at
> news:dk.fritid.foto.billedsnak kører udmærket, og at der er kommet 13

Jeg bruger nu normalt sunsite og kun TDC serveren, når der er problemer
med sunsite, hvad der var fornylig. Jeg var ikke klar over denne
ændring. Sunsite har dog kørt ok for mig i den sidste uges tid.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-11-09 19:29

> [...]
> med sunsite, hvad der var fornylig. Jeg var ikke klar over denne ændring.
> Sunsite har dog kørt ok for mig i den sidste uges tid.

Jeg hørte om det på i en anden nyhedsgruppe og tjekkede det op.
Du kan se mere om det her:

http://dotsrc.org/

"Usenet server network changes
Saturday October 17th 2009
We have made some network changes for our Usenet server. This means
that if you use "sunsite.dk" as server name in your config, you will have to
change it news.dotsrc.org. If you use news.sunsite.dk your client will
continue to work, but we encourage you to change it to news.dotsrc.org."

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-11-09 20:26

On 13-11-2009 19:28, Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> We have made some network changes for our Usenet server. This means
> that if you use "sunsite.dk" as server name in your config, you will have to

Tak det forklarer meget. For det har virkelig været upålideligt, men jeg
troede, at det var min Thunderbird Beta for det hjælper af og til at gå
ud og ind i programmet.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : HCS [4030]

Dato : 13-11-09 15:15

> [...]
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen
> Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Jeg bruger det der hedder news.arrownet.dk til orientering.

Hilsen Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-11-09 15:25

On 2009-11-13 15:15:20 +0100, "HCS [4030]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> said:

> Jeg bruger det der hedder news.arrownet.dk til orientering.

Arrownet.dk er din internetudbyder, og iflg. headeren i dine indlæg, så
er news.telelet.dk den news-server som du bruger...

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 13-11-09 15:38

> [...]
> 3/11-09, og hvis man klikker på nogen af de ældre indlæg kommer der på
> mange af dem meddelelsen at de ikke længere findes på serveren.

Tak til alle for hjælpen! Løsningen var at slette det hele og oprette på ny.
Hvorfor dette skulle til ved jeg ikke. Men nu kører det igen.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune