Strict/ Border="0" /hvordan får jeg rammen~
Fra : Hans Andersen

Dato : 12-11-09 19:31

Hej
http://www.alhagrafisk.dk/mso/index-mso.php er jeg gået fra
Transitional til Strict. Der kan jeg ikke bruge "border=0".
Hvordan fjerner jeg så rammerne omkring grafikken. Det er kun på
knapperne, links og sponsor-logo de fremkommer.
I Safari på mac, IE på pc er de ikke. I FF både på mac og pc er
rammerne.
mvh
Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-11-09 19:53

Hans Andersen <odderskov10@g.mail.com> skrev :

>På http://www.alhagrafisk.dk/mso/index-mso.php er jeg gået fra
>Transitional til Strict. Der kan jeg ikke bruge "border=0".
>Hvordan fjerner jeg så rammerne omkring grafikken.

Såfremt du ikke vil ha' border (rammer) på nogen billeder
overhovedet, så er det nemmeste, at skrive i css:

img {border: none}

Skulle der så være et enkelt billede, hvor du vil ha' border, så
kan du jo gøre det med en class eller id.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Hans Andersen