Leonard i avisen
Fra : Søren L Hansen

Dato : 02-08-01 15:08

Thomas Leonard, der skriver herinde nogen gange var i JP-avis den 31.7, han
samlede to blaffende agurketidsskribenter op. Sjovt sjovt.

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Desilva

Dato : 02-08-01 15:41

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> wrote in message
> Thomas Leonard, der skriver herinde nogen gange var i JP-avis den 31.7,
han
> samlede to blaffende agurketidsskribenter op. Sjovt sjovt.

TO?
Sgu da en stor mc den mand har.

Fra : RpR

Dato : 03-08-01 01:22

> TO?
> Sgu da en stor mc den mand har.

"Først krydser vi veje med Thomas Leonard Gertz, der samler os op i Vejle og
sætter os af i Odense. Han har sin speedbåd på slæb og kommer lige fra en
uges ophold på Egmont Højskolen, "

Tror du har ret

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : jakob::gertz

Dato : 03-08-01 01:45

> [...]
og
> sætter os af i Odense. Han har sin speedbåd på slæb og kommer lige fra en

Han har faktisk en mc der kan trække vandskibåden (når den er på
traileren) - og der kan vel også sidde tre på den imens, men han ville nok
være ked at køre så langt på den

/jakob, zx6r

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-01 15:49

> Thomas Leonard, der skriver herinde nogen gange var i JP-avis den 31.7,
han
> samlede to blaffende agurketidsskribenter op. Sjovt sjovt.

Det er ikke noget online endnu - hvad sagde han og hvad skrev de om ham ?

/\nders

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-08-01 15:56

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in article <9kbp7a$o33$1@sunsite.dk>...

Jojo...:

http://www.jp.dk/dbp/ia/tema/vagabond/art&art_id=3408392

--
Mikkel

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-01 16:12

> http://www.jp.dk/dbp/ia/tema/vagabond/art&art_id=3408392

Hmmm - det var så fordi jeg søge i "Morgenavisen" istedet for
"Internetavisen" ....

/\nders

Fra : Armand

Dato : 22-08-01 16:32

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en
> Thomas Leonard, der skriver herinde nogen gange var i JP-avis den
31.7, han
> samlede to blaffende agurketidsskribenter op. Sjovt sjovt.

Det er skis'me snart længe siden at Leonard har ladet høre fra sig -
Selv hans mailadresse er uvirksom idag.
Men sjovt at falde over en sådan artikel - Jeg må hellere se at komme på
biblioteket og finde den efterhånden halvgamle JP frem !

--
Armand.
(der har haft fornøjelsen at møde Thomas)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-08-01 20:21

Armand wrote:

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der har haft fornøjelsen at møde Thomas)

Hedder han ikke Gertz til efternavn?. Hvis det er ham, så har vi haft mange
gode diskussioner på hedengangne fidonet. Omtalen her forleden kunne tyde på
det.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Søren L Hansen

Dato : 22-08-01 20:37

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en > Hedder han ikke Gertz til
efternavn?. Hvis det er ham, så har vi haft mange
> gode diskussioner på hedengangne fidonet. Omtalen her forleden kunne tyde

> det.

han har www.leonard.dk. Ang. at finde avisen, der står ikke mere end der
blev skrevet i et af de forrige indlæg.

Søren