Billigt og reelt serviceværksted i Lyngby
Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-11-09 00:25

Har netop købt mig en Honda Civic fra 95 og vil gerne have lavet et
større eftersyn af den, så er der nogen der kan anbefale et fornuftigt
værksted i Lyngby eller omegn? Når man bor i en lejlighed i
storkøbenhavn er det desværre ret småt med muligheden for selv at rode
med tingene, så man er desværre afhængig af at have kontakt til et
værksted. Nu har den branche jo ikke det bedste ry, så lidt personlige
anbefalinger må være vejen frem.

Der skal bl.a. skiftes tandrem og så skal bremserne også tjekkes
grundigt efter. Den er godt nok synet i juni i år, men den hugger noget
fra ihvertfald det ene hjul når der bremses, så det er ikke helt i orden.

Og så lige et sidste spørgsmål:
Efter godt 200km motorvej og få km hjemmefra gav olielampen et hurtigt
blink fra sig da jeg drejede fra motorvejen. Den blinkede lidt engang
imellem, og det så ud til at hænge sammen med at jeg trådte på
speederen. Jeg holder naturligvis ind, og kan se at oliestanden står på
maks., præcis som inden jeg startede turen, så oliestanden var ikke for
lav. Hvad kan det ellers være? Oliepumpen, defekt sensor/forbindelse,
eller måske for tynd olie? Da den ikke manglede olie, startede jeg den
igen og kørte helt hjem og der lyste den ikke.

Martin Sørensen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-11-09 16:57

Martin Sørensen kom med denne ide:
> [...]
> eller måske for tynd olie? Da den ikke manglede olie, startede jeg den
> igen og kørte helt hjem og der lyste den ikke.

Hvis du gider at køre til, lige ved City2, så ring på 43 52 80 13.
Kai