Den har jeg sgu ikke set før
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 08-11-09 17:39

Sakset fra rec.autos.makers.vw.aircooled:
http://www.youtube.com/user/roadyrider#p/f/3/56XL0TysIn0

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-11-09 18:05

Martin Mose Larsen skrev:
> Sakset fra rec.autos.makers.vw.aircooled:
> http://www.youtube.com/user/roadyrider#p/f/3/56XL0TysIn0

Den var måske ikke helt dum at videreudvikle så vi kan blive fri for at
skulle kigge på dem der ikke kan finde ud af at bakke en trailer til en
rampe.

Fra : Klaus G.

Dato : 08-11-09 18:59

> Sakset fra rec.autos.makers.vw.aircooled:
> http://www.youtube.com/user/roadyrider#p/f/3/56XL0TysIn0
Jeg ser kun nogle mexicanere som spiller musik?

--
Klaus G.

Fra : Martin Bak

Dato : 08-11-09 19:05

> Jeg ser kun nogle mexicanere som spiller musik?

Det var sgu synd. Det er intet mindre end genialt. Og det vil helt sikkert
vække opsigt på genbrugspladsen...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-11-09 19:59

Hej!

Martin Bak wrote:
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Det var sgu synd. Det er intet mindre end genialt. Og det vil helt sikkert
> vække opsigt på genbrugspladsen...

Det tror du ikke et mexikansk band ville...? ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 08-11-09 22:17

[Default] On Sun, 8 Nov 2009 18:58:42 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Jeg ser kun nogle mexicanere som spiller musik?

Sådan starter den side sjovt nok. Prøv om ikke den her virker bedre:
http://www.youtube.com/watch?v=56XL0TysIn0
(samme klip)

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Armand

Dato : 09-11-09 03:52

Klaus G. skrev:
> Jeg ser kun nogle mexicanere som spiller musik?

Det er fordi klippet ikke sætter igang ved dig - mexikanerne er et
halvt. sekunds stillbillede inden videoen.

--
Armand.

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-11-09 17:53

> Det er fordi klippet ikke sætter igang ved dig - mexikanerne er et halvt.
> sekunds stillbillede inden videoen.
>
> --
> Armand.

Det er godt nok et fantastisk stilbillede. Det er med "musik" og det skifter
mellem en helt del stilbilleder i over 4 minutter. Ja det ligner faktisk et
videoklip

Kim

Fra : Armand

Dato : 11-11-09 23:39

Kim Jensen skrev:

> [...]
>>
> Det er godt nok et fantastisk stilbillede. Det er med "musik" og det
> skifter mellem en helt del stilbilleder i over 4 minutter. Ja det ligner

Sært at to forskellige PC'er kan åbne det samme link så forskelligt :-/
Hvad blev der af det gamle udtryk: "IBM-kompatibel"?

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-11-09 09:55

Armand wrote:
> Hvad blev der af det gamle udtryk: "IBM-kompatibel"?

Det er solgt til Lenovo.

--
vh
Torben