Jeg ved godt det er forkert årstid til det~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 08-11-09 13:15

....... men det er jo nu jeg snart river sommersutterne af bilen,
og så vil jeg have nogle nye klar til næste forår.
Spørgsmålet er bare hvilke. Er der nogen her der har set en uddybende
test man kan granske lidt i.
Vintersutterne er i hus og er af typen UG7, som jo får fremragende
kritik i de forskellige test, og som jeg også personligt syntes er gode
dæk.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-09 13:18

"Andersen [3650]" skriver:

> [...]
> og så vil jeg have nogle nye klar til næste forår.
> Spørgsmålet er bare hvilke. Er der nogen her der har set en uddybende

ADAC.DE -> tests -> reifentest.

Men, hvorfor sætte et par dæk på nu, frem for at vente til den nye
sommerdæktest til foråret?

Klaus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-11-09 13:24

> Men, hvorfor sætte et par dæk på nu, frem for at vente til den nye
> sommerdæktest til foråret?

Hvis man har et godt handelstalent kunne man sagtens tænke sig at dækmanden
gerne ville af med noget som han har på hylderne til en fornuftig pris - og
et dæk der er produceret i år, er nu ikke så hengemt at det udgør et problem
til foråret.
Mht. til dæktesten så er et dæk der klarer sig godt i dette års test nok
også ganske fornuftigt næste år.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-09 13:55

"Andreas M. Hansen" skriver:

> [...]
> et dæk der er produceret i år, er nu ikke så hengemt at det udgør et problem

Kommer vel an på, hvor længe man har tænkt sig at dækket skal holde?

> Mht. til dæktesten så er et dæk der klarer sig godt i dette års test nok
> også ganske fornuftigt næste år.

Enig, men når man nu lige har investeret i "nummer top" i dette års
vinterdækstest, hvorfor så nøjes med "sidste års model"?

Klaus

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-11-09 18:55

Klaus D. Mikkelsen sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Enig, men når man nu lige har investeret i "nummer top" i dette års
> vinterdækstest, hvorfor så nøjes med "sidste års model"?

Jeg forstår så udemærket din pointe, men som Andreas også påpeger
så er der jo en mulighed for at man kan få dækket til en god pris.
Så vidt jeg husker så er UG7 vinterdækket også stadig med i toppen,
selvom det nu har 2 år på bagen. Så hvorfor skulle det ikke også
være tilfældet med dette års topmodel i sommerdæk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-09 23:28

"Andersen [3650]" skriver:

> Jeg forstår så udemærket din pointe, men som Andreas også påpeger
> så er der jo en mulighed for at man kan få dækket til en god pris.

Klart, det er jo 1 år gammelt inden du får det i brug...

> Så vidt jeg husker så er UG7 vinterdækket også stadig med i toppen,
> selvom det nu har 2 år på bagen. Så hvorfor skulle det ikke også
> være tilfældet med dette års topmodel i sommerdæk

Hvilken version af UG7?

Klaus

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-11-09 19:03

Klaus D. Mikkelsen forklarede den 10-11-2009:
> Hvilken version af UG7?

Den runde
-
-