Krautrock dokumentar (BBC)
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-11-09 22:38

Jeg kan anbefale en dokumentar BBC sendte fornyligt. Den kan ses på Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=3B89-69icyc

Linket er til del 1. De andre 5 dele er linket i sidepanelet. Krautrockens
historie. Mange kendte kunstnere inden for genren optræder i dokumentaren.

Fra : Peter Heide

Dato : 08-11-09 04:36

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> historie. Mange kendte kunstnere inden for genren optræder i dokumentaren.

Åge, prøv at gå 1.11 min ind i optagelsen. der er ordentlig musik "for you
me" ( ikke radioaktivitet )

Fra : Sv-e

Dato : 10-11-09 16:56

Thomas Jespersen skrev:
> [...]
>
> Linket er til del 1. De andre 5 dele er linket i sidepanelet.
> Krautrockens historie. Mange kendte kunstnere inden for genren optræder

Fedt især når man kan lægge øre til sådan noget her:
http://www.youtube.com/watch?v=SiPHSLEcRJE&feature=related