Fy for en tur!
Fra : Langgaard

Dato : 06-11-09 04:05

Hej

Jeg sidder lige og ærger mig over at jeg aflyste en tur Göteborg-
Aalborg pga. vejret, men så så denne filmstump:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3355140.ece

Så nu har jeg det bedre med at have aflyst turen

Det var _meget_ heldigt at han kunne komme op på land i det område,
han kunne nemt være blevet smadret på klipperne.

--
Langgaard

Fra : HKN

Dato : 06-11-09 06:18

On 6 Nov., 12:04, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> [...]
>
> Det var _meget_ heldigt at han kunne komme op på land i det område,
> han kunne nemt være blevet smadret på klipperne.

En ubehagelig oplevelse!

Men det var jo ikke pga vejret at han nødstedte, så du kunne sagtens
have taget hjem over kattegat

Mvh
Henrik

Fra : Langgaard

Dato : 06-11-09 10:11

On 6 Nov., 14:18, HKN <henrik...@hotmail.com> wrote:

> En ubehagelig oplevelse!
>
> Men det var jo ikke pga vejret at han nødstedte, så du kunne sagtens
> have taget hjem over kattegat

Det er en motorbåd

--
Langgaard