Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D 60 - blitz??
Fra : Prikke

Dato : 05-11-09 12:00

Hej.

Jeg har netop fået et Nikon D 60 kamera, men savner en ekstern blitz.
Desværre er de originale Nikon blitz hundedyre og jeg vil derfor gerne
vide, om der findes et billigere "piratmærke", hvor jeg trådløst kan
overføre alle TTL-data mellem kamera og blitz?

Med venlig hilsen
Per

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-11-09 15:13

[...]

Hmm de er da ikke så dyre. Du kan få Nikons SB400 rimelig billigt, og deres
SB600 er helt nede i 1722kr kan jeg se:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=84422
Det er sgu billigt for sådan en fin blitz

Køb brugt hvis du vil have den billigere.. brugtprisen bør vel være
12-1300kroner?

Mvh Anders

Fra : Robert Piil

Dato : 07-11-09 19:52

Anders Houmark skrev:

> [...]
> Det er sgu billigt for sådan en fin blitz
>
> Køb brugt hvis du vil have den billigere.. brugtprisen bør vel være

Jeg har købt to SB-600. Den ene som en del af en større handel, men
absolut billigt. Den anden gav jeg 1000,- for.

--
Robert Piil

Fra :    ab©

Dato : 08-11-09 10:12