Gæt 2 biler (sværhedsgrad = øvede)
Fra : JBH

Dato : 05-11-09 22:17

http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece

Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

/JBH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-11-09 22:29

JBH skriver:

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

Fy for fasan da...

Klaus

Fra : JBH

Dato : 05-11-09 22:36

> JBH skriver:

> Fy for fasan da...

Det har sagt smask...Kan det passe at man kan se hovedet af afdøde i den
forreste bil ?

mvh
JBH

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 05-11-09 22:30

JBH wrote:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

Knust bil til aftensmaden.. Velbekomme..

/Lars

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-11-09 23:26

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

Fy, fasan da......

Den bageste ligner en Micra-ting af nyere dato, kan det passe den forreste
er en gammel Fiat X1/9 eller Toyota MR2 ? - det er ihvertfald en bil med en
meget svag front sådan som den er klappet sammen.....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : bme

Dato : 06-11-09 17:40

Brian Sørup formulerede torsdag:
> [...]
> en gammel Fiat X1/9 eller Toyota MR2 ? - det er ihvertfald en bil med en
> meget svag front sådan som den er klappet sammen.....

Det ER en 'yoda MR2

/bo

Fra : P.N.4

Dato : 06-11-09 09:26

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

Egentlig ikke, det er da en galph.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-11-09 10:56

"P.N.4" <Pn@hotmail.com> wrote in message news:hd0mkp$17d$1@aioe.org...
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Egentlig ikke, det er da en galph.

Bemærk at motoren ligger til højre (de er sikker ikke bakket sammen...) og
klædets placering!

Det du tror er en front, er faktisk højre bagskærm!

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-11-09 10:57

> Det du tror er en front, er faktisk højre bagskærm!

Front = venstre forskærm.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-11-09 10:49

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....
>

> /JBH

Hej

Tror den forreste er en gammel Mercedes 190 (w201). Synes C-stolpen og
bagskærmen, som er noget af det eneste der ikke er pulveriseret, ligner
netop denne.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-11-09 11:00

> Tror den forreste er en gammel Mercedes 190 (w201). Synes C-stolpen og
> bagskærmen, som er noget af det eneste der ikke er pulveriseret, ligner
> netop denne.

Og så måske alligevel ikke. C-stolpen er vist ikke bred nok ift. dette
billede:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mercedes-190-D-2,5-Turbo-4d_ID143804719.htm

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 06-11-09 17:48

Peter Brandt Jørgensen skrev:
> [...]

Næ, for den har 5 hjulbolte.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 06-11-09 11:04

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....

Et andet billede, som nogen måske bliver lidt klogere på.....

http://www.bt.dk/krimi/maend-draebt-i-overhalingsulykke

Fra : Craner

Dato : 06-11-09 11:16

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece
>

> Den bagerste burde ikke give store problemer, men den forreste er svær....
>

> /JBH

Det er et utroligt dumt sted der hvor ulykken er sket. Kommer fra nord på
motorvejen og drejer af til Viborg, er man forblændet af den brede vej, og
kan nemt vildledes til at tro at det stadig er et stykke motorvej.
Der er mange bakker og dårlig oversigtforhold på vejen.
Jeg har tit stået på bremsen når nogen kom imod mig fra nord. Mange var
allerede fartsblinde, og glemte det med de 90 km i timen.
Her kunne man med fordel sætte autoværn op i midten og fjerne nødsporet. det
har ingen betydning.

vh
Poul

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-11-09 13:40

Craner skrev:
> [...]
> allerede fartsblinde, og glemte det med de 90 km i timen.
> Her kunne man med fordel sætte autoværn op i midten og fjerne nødsporet.

I første omgang kunne man vel nøjes med at lave fuld optrukket på de
første fire km fra motorvejen?

Ok, jeg kan godt se det kæmpe store problem det er hvis der nu skulle
komme en lastbil der faktisk overholde de 70 km/t, der gælder for den på
den strækning, og personbilerne bliver tvunget til at holde sig dernede,
når nu der står 90 km/t på skiltene.

Men mon ikke den værste fartblindhed, fra motorvejen, skulle være
forduftet på den tid?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 06-11-09 14:17

On Fri, 06 Nov 2009 13:40:13 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> [...]
>når nu der står 90 km/t på skiltene.
>
>Men mon ikke den værste fartblindhed, fra motorvejen, skulle være

Sig mig lige engang. Har du været i spjældet?

Et spjæld hvor der ikke var internetadgang?? ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-11-09 22:21

folmer@rasmussen.dk skrev:
> Sig mig lige engang. Har du været i spjældet?
> Et spjæld hvor der ikke var internetadgang?? ,-)

Altså, fordi du har det med at fise rundt på steder hvor du ikke lige
kan få dit mobile internet til at virke begøver du ikke at lægge grund
til den slags rygter om mig.

Fakta er at jeg har skiftet internetudbyder, til en der ikke leverer
nyhedsgrupper. På samme tid valgte min alternative udbyder af
nyhedsgrupper (Sunsite) at ændre på deres opsætning uden at jeg opdagede
det.

Så der gik vel to tre uger inden jeg fandt på at nu skulle jeg altså
have fundet ud af hvorfor jeg ikke kunne komme i nyhedsgrupperne.
Hvorefter et kig på deres hjemmeside viste at Sunsite ikke eksisterer
mere, at det nu hedder "dotsrc.org" og at de havde nedlagt newsserveren,
men dog lagt nyhedsgrupperne over på en anden server hvor man så blot
skulle melde sig på. Og vupti; Jeg er her til at plage dig igen.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-11-09 13:00

> skulle melde sig på. Og vupti; Jeg er her til at plage dig igen.

Lover du det?

Hej Finn og velkomme tilbage til den virkelige verden

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-11-09 16:38

Uffe Bærentsen skrev:
> Lover du det?

Hvis du med det mener plage Folmer, og kun Folmer, så nej.

Men hvis du derimod mener plage Jer alle sammen, så ja.

> Hej Finn og velkomme tilbage til den virkelige verden

Den virkelige verden? Herinde? Du må have trådt på noget der ikke kunne
holde til det.

Fra : Mikael

Dato : 06-11-09 15:52

On 6 Nov., 17:39, bme <b...@fritid.tele.hej> wrote:

> Det ER en 'yoda MR2

Korrekt det er en MR 2

http://112-nord.dk//viewpage.php?page_id=462

Mikael

Fra : Armand

Dato : 07-11-09 13:13

JBH skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1250326.ece

"... havde den 54-årige, der befandt sig i den rigtige vejbane, ikke en
jordisk chance for at undvige ulykken. Foran ham kører en anden bilist,
som i sidste øjeblik når at svinge ud i nødsporet, da den modkørende
kommer kørende i den forkerte vejbane"
Puha, der er én der må have sved på panden, dér

Selvom uheldet medfører begge føreres død, er billedet(-erne på 112.dk)
hård lærdom om forskellen på 20 års (kantet bagende = MR2 til 1989)
fortsat udvikling indenfor karrosseri-styrke

--
Armand.