Een uge gl. Tesla knust
Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 19:40

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1243890.ece
Elbil knust af kæmpe VW - komisk ulykke:
I Ålbæk i Nordjylland er en Tesla Roadster forulykket i et sammenstød med en
Toyota Prius og en VW Touareg...

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 04-11-09 20:12

Hej

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1243890.ece
> Elbil knust af kæmpe VW - komisk ulykke:
> I Ålbæk i Nordjylland er en Tesla Roadster forulykket i et sammenstød med
> en Toyota Prius og en VW Touareg...

Hård weekend? Er det ikke sådan du plejer du at spørge ;)

Mvh
Hans

PS: Kig tilbage til 24/10 - indlæg af Klaus Mikkelsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-09 20:27

Mogens skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1243890.ece
> Elbil knust af kæmpe VW - komisk ulykke:
> I Ålbæk i Nordjylland er en Tesla Roadster forulykket i et sammenstød
> med en Toyota Prius og en VW Touareg...

Mogens;
Du er vist ved at blive for gammel. Du er vist nr to eller tre der
kommer med den der "nyhed".

Fra : Armand

Dato : 05-11-09 15:13

Finn Guldmann skrev:

> Mogens;
> Du er vist ved at blive for gammel. Du er vist nr to eller tre der
> kommer med den der "nyhed".

Hæ!
Indlægget "Een uge gl. Tesla knust", blev knust som værende een uge for
gammelt!

--
Armand.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 20:58

Mogens skriver:

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1243890.ece
> Elbil knust af kæmpe VW - komisk ulykke:
> I Ålbæk i Nordjylland er en Tesla Roadster forulykket i et sammenstød med en
> Toyota Prius og en VW Touareg...

Da Henrik kom med den spurgte jeg ham om han havde haft en hård weekend.

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 21:17

OK folks - jeg har været på ferie. Sorry !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 21:28

Mogens skriver:

> OK folks - jeg har været på ferie. Sorry !

Siden 24-10?
Du kom da hjem i fredags kan jeg se.

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 21:32

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Siden 24-10?

Vi kørte den 21.10

> Du kom da hjem i fredags kan jeg se.

Hvorefter jeg startede Porschen for at drage til Jylland med hjemkomst om
søndagen. Jeg læser ikke alle indlæg efter en ferie mere - det var i gamle
dage, jeg gjorde det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 21:38

Mogens skriver:

> Hvorefter jeg startede Porschen for at drage til Jylland

Hov, jeg mener bestemt ikke at du kom til Hammel!

> med hjemkomst om
> søndagen. Jeg læser ikke alle indlæg efter en ferie mere - det var i gamle
> dage, jeg gjorde det.

Det er ellers letter nu, hvor der ikke er så mange indlæg.

Olesen er vidst blevet indlagt igen han har ikke ytret sig i 1½ uge.
Ellers er han ved at rustbehandle (det var en om'er).

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 21:43

> Hov, jeg mener bestemt ikke at du kom til Hammel!

Nej - og bilen blev vel ikke set dér?

> Det er ellers letter nu, hvor der ikke er så mange indlæg.

Ja, men jeg gider ikke mere...

> Olesen er vidst blevet indlagt igen han har ikke ytret sig i 1½ uge.
> Ellers er han ved at rustbehandle (det var en om'er).

He he

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 22:09

Mogens skriver:

> Nej - og bilen blev vel ikke set dér?

Desværre nej!

> He he

Han fortalte stolt at den havde fået 3 dåser Suvo og så en tur i
vaskehallen med "undervogsnsskyld" - stik mod Suvo's anbefalinger......

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 22:17

> Desværre nej!

Jeg kommer sjældent så "langt" nordpå, da jeg stopper ved Århus

> Han fortalte stolt at den havde fået 3 dåser Suvo og så en tur i
> vaskehallen med "undervogsnsskyld" - stik mod Suvo's anbefalinger......

OK - havde jeg så ikke læst.

"Undervognsvask eller ej" er jo nærmest en religon for nogle.
Jeg anvender det - til min Leon, der jo snart skal til service

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 22:28

Mogens skriver:

> Jeg kommer sjældent så "langt" nordpå, da jeg stopper ved Århus

Å-K....

> "Undervognsvask eller ej" er jo nærmest en religon for nogle.
> Jeg anvender det - til min Leon, der jo snart skal til service

Din?

Den er vel nærmest til låns...
Skal den ikke snart skiftes?

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 22:34

> Din?

Ja, okay - en detalje

> Den er vel nærmest til låns...

Dét ka man sig'

> Skal den ikke snart skiftes?

Naej, det ska den da ikke (ska holde i 3 år).

Og nu er den jo tilmed begyndt at gå rigtig fornuftig (lynhurtig) efter, at
den har fået lov at strække ud i timevis på de tyske motorveje. Jeg har haft
partikelfiltret under mistanke, selvom lampen ikke har været tændt
(tilstoppet filter), men nu rykker den sgu meget godt igen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-09 22:37

Mogens skriver:

> Naej, det ska den da ikke (ska holde i 3 år).

3 år endnu?

> [...]
> partikelfiltret under mistanke, selvom lampen ikke har været tændt
> (tilstoppet filter), men nu rykker den sgu meget godt igen

Ku være at man skulle tage Touranen med derned - nå nej, den har vidst
ingen filter.....

Golfen så - nå nej, den har heller ingen filter

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 22:53

> 3 år endnu?

Nope - er du sindsyg mand !

> Ku være at man skulle tage Touranen med derned - nå nej, den har vidst
> ingen filter.....

Men iflg. de tyske fora har også en dieselbil godt af at strække ud

> Golfen så - nå nej, den har heller ingen filter

Men bør gennemhøvles fra tid til anden allywell :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-11-09 06:16

Mogens skriver:

> Nope - er du sindsyg mand !

Okay, hvad er der tilbage ?
1½?

> Men iflg. de tyske fora har også en dieselbil godt af at strække ud

Det gør den også, men ikke på længere ure end Sjælland - Danmark

> Men bør gennemhøvles fra tid til anden allywell :)

Ikke endnu..... (2100 km på klokken).

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 05-11-09 22:38

> Okay, hvad er der tilbage ?
> 1½?

Den skal holde i 3 år, så bilen er i år 2 o)

Fra : N/A

Dato : 05-11-09 22:39

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 09-11-09 04:36

On 9 Nov., 09:32, Jensen <poman...@hotmail.com> wrote:

> Og lige nu burde han have tid, selvom han nok snart får noget nyt at rive
> i...

Det er vel nærmest ganske nyt.....

Klaus

Fra : N/A

Dato : 05-11-09 22:39

Fra : Henrik B.

Dato : 04-11-09 23:19

On 4 Nov., 22:16, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Jeg kommer sjældent så "langt" nordpå, da jeg stopper ved Århus

Hmmm, og du stoppede ikke i Tilst fordi??

> "Undervognsvask eller ej" er jo nærmest en religon for nogle.
> Jeg anvender det - til min Leon, der jo snart skal til service

Tjah, vel ikke når man lige har sluppet dåsen med SUVO? )

--
http;www.saabklub.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-11-09 16:12

"Henrik B." skriver:

> Hmmm, og du stoppede ikke i Tilst fordi??

Fordi den Porsche kun er luftkasteller, vi andre må jo ikke se den......
;_)

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 05-11-09 22:39

> Fordi den Porsche kun er luftkasteller, vi andre må jo ikke se den......

He he - så må der jo blot arrangeres en tur a la Biler i Bella

Fra : Henrik B.

Dato : 06-11-09 15:43

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> He he - så må der jo blot arrangeres en tur a la Biler i Bella

Og dét er jo til marts. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 06-11-09 17:17

> Og dét er jo til marts. )

Men der er ingen opbakning hér mere, IMO...

Fra : Henrik B.

Dato : 08-11-09 17:56

> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Men der er ingen opbakning hér mere, IMO...

Hov, hov, jeg har skam hånden i vejret, ligesom jeg er sikker på at Martin
kan lokkes.
Og Jan W. kan sikkert også.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Jensen

Dato : 09-11-09 09:33

On Sun, 8 Nov 2009 17:55:55 +0100, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk>
wrote:

>Og Jan W. kan sikkert også.

Og lige nu burde han have tid, selvom han nok snart får noget nyt at rive
i...

--
Thomas

Fra : N/A