Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jalbum 6.4
Fra : Jørgen B

Dato : 05-11-09 16:05

Jeg bruger Jalbum 6.4
Jeg kan godt installer og køre programmet med Win xp,
men jeg kan ikke installer det på Win vista home,
jeg der nogen der kan fortælle hvordan man kan det?

JBp

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 05-11-09 17:09

On Thu, 5 Nov 2009 16:04:49 +0100, Jørgen B wrote:

> [...]
> men jeg kan ikke installer det på Win vista home,
> jeg der nogen der kan fortælle hvordan man kan det?

Man går ind på http://jalbum.net/software og så downloader man den nyeste
version 8.5.1.

Jeg tror nemlig ikke at version 6.4 kan bruges under vista.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : Jørgen B

Dato : 06-11-09 11:56

"Jens Stadsgaard" <jens@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> --
> Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com

tak for hjælpen

Den nye har jeg også, problemmet er, at i bunden er der et popup, share,
Facebook, Twitter Digg, My space og reklame lav en hjemmeside m..m.
som jeg ikke vil have at kunne ses på min hjemmeside

JBP

Fra : Dan Andersen

Dato : 07-11-09 10:57

"Jørgen B" <xxx@xxxx.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Facebook, Twitter Digg, My space og reklame lav en hjemmeside m..m.
> som jeg ikke vil have at kunne ses på min hjemmeside

Det kan du da slå fra i de forskellige "skins"...

Fra : Jørgen B

Dato : 07-11-09 17:52

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i meddelelsen

> "Jørgen B" <xxx@xxxx.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan du da slå fra i de forskellige "skins"...

tak, det må jeg forsøg mig frem til

JBp

Fra : Jørgen B

Dato : 08-11-09 13:46

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i meddelelsen

> tak, det må jeg forsøg mig frem til
>
> JBp

Jeg har fået det til at virke som jeg vil ha det.

Jørgen

http://www.oz3jbp.dk/jb-fotogalleri/