Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God skærm til Fotokalibrering?
Fra : Id

Dato : 04-11-09 07:59

Hej

Måske ikke denne gruppe, men jeg prøver

Jeg mangler en god skærm til fotokalibrering! Max størelse 24-25"

Er der nogen som har et godt bud på hvilkken skærm jeg skal købe?

Mvh.
ID

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-11-09 08:27

"Id" <ihjc@mail.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Er der nogen som har et godt bud på hvilkken skærm jeg skal købe?

Prøv at spørg i dk.fritid.foto.indkoeb

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Kim

Dato : 04-11-09 13:52

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at spørg i dk.fritid.foto.indkoeb

Det er nok rigtigt, Mogens, men er det ikke en
tåbelig opdeling af gruppen ?
Der er jo ikke voldsom megen trafik i nogen af grupperne,
og de største diskussioner opstår, når det diskuteres om et
emne skal i den ene eller den anden gruppe ;)
Specielt når NRE forsøger at sætte folk på plads, selv om
det tilsyneladende ikke generer ham at lægge fotorelaterede
spørgsmål i lystfiskergruppen uden at slette dem igen :)
Nå, så'n er der så meget...

Mvh, Kim

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-11-09 13:56

"Kim" <No@mail.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Det er nok rigtigt,

Ja

> Mogens, men er det ikke en
> tåbelig opdeling af gruppen ?

Det har jeg ikke nogen holdning til.
Jeg finder det mest hensigtsmæssigt at spørge i den mest relevante gruppe -
det burde give størst chance for et relevant svar

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens

Dato : 04-11-09 14:18

Kim wrote:
> [...]
> det tilsyneladende ikke generer ham at lægge fotorelaterede
> spørgsmål i lystfiskergruppen uden at slette dem igen :)

Enig. Der var engang hvor der var mange brugere på Usenet. Selv dengang
var den meget detaljerede inddeling i under og under-under-under grupper
noget søgt, men idag er det efterhånden en parodi. Man burde slå lortet
sammen igen i erkendelse af at Usenet er ved at uddø, men det kunne da
være en måde at holde liv i foretagendet lidt længere tid.

Fotogruppen er en af de få seriøse grupper der er tilbage, og det
samlede antal posts i alle grupper der hedder noget med "foto" er nok så
forsvindende lille at en fusionering af grupperne ikke ville skade
nogetsomhelst - heller ikke de mest fanatiske strukturtilhængere.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-09 11:48

"Id" <ihjc@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Måske ikke denne gruppe, men jeg prøver
>
> Jeg mangler en god skærm til fotokalibrering! Max størelse 24-25"
>
> Er der nogen som har et godt bud på hvilkken skærm jeg skal købe?

Du kan med fordel se hvad de mener på www.flatpanels.dk

vh Palle