Fælge
Fra : 2rb1

Dato : 03-11-09 13:33

Er her nogen der ved om Chrysler Voyager Mk I Grand LE aut fra 94 passer
fælge med andre bilmærker?

Mvh. 2rb1

Fra : Peter C:

Dato : 03-11-09 14:18

"2rb1" <2rb1@2rb1.dk> skrev i meddelelsen

> Er her nogen der ved om Chrysler Voyager Mk I Grand LE aut fra 94 passer
> fælge med andre bilmærker?

Der er en del andre bilmærker (primært japanske) der har et boltmønster der
passer (5x114,3) men ingen har så stort et navhul som Voyageren (71,5mm)
Såå ... umiddelbart er svaret nej.

MVH Peter C:

Fra : Brian Nordahl

Dato : 03-11-09 15:51

chrystler 300 m har samme mål

vh brian

Fra : Peter_C

Dato : 03-11-09 19:24

"Brian Nordahl" <virker ikke@.dk> skrev i en meddelelse
> chrystler 300 m har samme mål
>
> vh brian

Jojo ... men det er jo heller ikke "et andet bilmærke"

MVH Peter C:

Fra : Brian Nordahl

Dato : 03-11-09 20:33

Hvis det skal være "et andet bilmærke" men en bil som er et sjældent syn på
de danske veje,
passer det med ford mustang fra 2005
HVH Brian

Fra : Peter C:

Dato : 04-11-09 14:37

> Hvis det skal være "et andet bilmærke" men en bil som er et sjældent syn
> på de danske veje,
> passer det med ford mustang fra 2005

OK. (Den er ikke på min liste, så det skal jeg ikke kunne sige.)
MEN ... Hvad med navhullet ? Passer det også ?

MVH Peter C:

Fra : 2rb1

Dato : 05-11-09 17:06

"2rb1" <2rb1@2rb1.dk> skrev i meddelelsen

> Er her nogen der ved om Chrysler Voyager Mk I Grand LE aut fra 94 passer
> fælge med andre bilmærker?
>
> Mvh. 2rb1

Takker for svar ;0)