Knapper igen!!
Fra : sfc

Dato : 02-08-01 13:34

Hej Igen...

Hvordan forminsker man afstanden mellem 2 pegefølsome knapper?
Når jeg har indsat en pegefølsom knap, og trykker enter så bliver afstanden
til næste knap alt for stor..

Mvh sfc

Fra : Andreas Paasch

Dato : 02-08-01 14:29

shift+enter

Fra : sfc

Dato : 02-08-01 14:53

> shift+enter

Så kommer knapperne til at hænge op ad hinanden i IE, men de bliver vist ok
i FP. Kan man ikke selv bestemme linje afstanden?

Mvh sfc

Fra : kriller

Dato : 02-08-01 15:20

jo, men så skal du bruge CSS, jeg ved ikke, hvordan man laver det i
FP, men det er da heller ikke verdens mest komplicerede ting at
håndkode

Fra : E. Schou

Dato : 04-08-01 10:00

kriller wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> jo, men så skal du bruge CSS, jeg ved ikke, hvordan man laver det i
> FP, men det er da heller ikke verdens mest komplicerede ting at
> håndkode

Problemet løses ved at vælge FORMATER i menulien i FP og så vælge AFSNIT. Der
gives nu mulighed for at ændre AFSTAND. AFSTANDEN kan ændres imellem knapper
pog ovenfor og nedenunder. Desuden kan linieafstanden stilles. PAS PÅ ! Man kan
stille afstand så meget, at knapperne forsvinder i tabeller.

Schou

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 02-08-01 23:01

"sfc" <sfc@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan forminsker man afstanden mellem 2 pegefølsome knapper?
> Når jeg har indsat en pegefølsom knap, og trykker enter så bliver

Jeg havde samme problem i starten, Shift+Enter løser ikke problemet, der
er stadigt et mellemrum. Du skal åbne den side som du har knapperne i og
slette det mellemrum som opstår i mellem de enkelte knapper manuelt.

Håber det kan bruges.

--
Venlig hilsen: Rasmus.

Fra : sfc

Dato : 07-08-01 19:32

Takker for svarene!!

Jeg løste problemet ved at sætte knapperne i en tabel

Mvh sfc