Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Exif-dataer
Fra : Id

Dato : 02-11-09 12:26

Hej
Jeg mangler et program til at ændre hlokkeslættet med i Exifdata, jeg havde
fået indstillet tiden forkert på et af mine kamaraer på ferieturen

Det drejer sig om ca. 800 skud

Det skulle gerne være et program hvor det kan lade sig gøre, at ændre mange
billeder bare ved at sætte eks. 6 timer som den så forskyder tiden med på
samtlige billeder

Mvh.
ID

Fra : Jens G

Dato : 02-11-09 15:39

On Mon, 2 Nov 2009 12:26:02 +0100, "Id" <ihjc@mail.dk> wrote:

> [...]
>billeder bare ved at sætte eks. 6 timer som den så forskyder tiden med på

Det kan lade sig gøre med ExifToolGUI.
http://freeweb.siol.net/hrastni3/foto/exif/exiftoolgui.htm

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-11-09 20:51

"Id" <ihjc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skulle gerne være et program hvor det kan lade sig gøre, at ændre
> mange billeder bare ved at sætte eks. 6 timer som den så forskyder tiden

http://www.xnview.com/

mvh Frank