Rustbeskyttelse efter omlakering
Fra : @zazel

Dato : 02-11-09 02:08

Jeg fik får ca. 1 år siden omlakeret hele højre side på min bil
(Passat fra 99) efter en skade. Nu er bagskærmen så begyndt at boble,
er det holdbart? har jeg ret til at klage over dette til værkstedet
som var VW værksted. Nogen der kender deres procedurer, altså ved
sådan en omlakering går de noget i forhold til rustbeskyttelse?

Der er ingenting at se på venstre bagskærm.

Mvh
Thomas

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-09 16:36

@zazel wrote:
> [...]
> sådan en omlakering går de noget i forhold til rustbeskyttelse?
>
> Der er ingenting at se på venstre bagskærm.

Er det galvaniseringen der "koger" op?

--
/Frank

Fra : @zazel

Dato : 02-11-09 11:42

On 2 Nov., 16:35, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Er det galvaniseringen der "koger" op?
>
> --
> /Frank

Hvordan ved jeg om det er tilfældet? et sted er det så kogt over og
jeg kan se rust...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-09 22:28

@zazel wrote:

> Hvordan ved jeg om det er tilfældet? et sted er det så kogt over og
> jeg kan se rust...

Er det i det nylakerede område evt området hvor pladearbejdet er lavet, er
det en ommer fra maler og evt værksted.

--
/Frank