Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program eller tips billeder
Fra : jonne

Dato : 01-11-09 14:29

Er der et program eller har i et tips til.
Hvis jeg f.eks. har 25 billeder af samme motiv i en mappe.
jeg vælger et og kunne trække et andet eller flere billeder op ved siden af
og vurdere hvilken jeg synes bedst, at beholde,

JBp

Fra : Jubii

Dato : 01-11-09 16:28

"jonne" <no@xxxxxxx.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg vælger et og kunne trække et andet eller flere billeder op ved
> siden af og vurdere hvilken jeg synes bedst, at beholde,

picasa3 kan vist gøre det.
Den kan vise billeder i hvert fald 3 størrelser thumbnails.

Fra : jonne

Dato : 01-11-09 20:06

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "jonne" <no@xxxxxxx.com> skrev i meddelelsen

> picasa3 kan vist gøre det.
> Den kan vise billeder i hvert fald 3 størrelser thumbnails.

tak

JBp