Nu falmer skoven trindt om land
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-10-09 21:25

Er der nogen der kender en god cd som indeholder den type gamle danske sange
? - Skal helst ikke synges af Anne Linnet og lignende pop-sangere.
Det skal være mere i Poul Bundgård-stil

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 31-10-09 21:32

Hej Åge

> Det skal være mere i Poul Bundgård-stil

Så skal det være Erik Grib, med CD'en De levendes land.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-09 12:09

> Så skal det være Erik Grib, med CD'en De levendes land.

Ellers er der jo Mathilde
Hun mangler konsekvent den øverste tone hver gang

Fra : Max

Dato : 01-11-09 12:15

Hej Alex

> Ellers er der jo Mathilde
> Hun mangler konsekvent den øverste tone hver gang

Du kender mit syn på kvinder i musik :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-09 12:39

> Du kender mit syn på kvinder i musik :)

Grip synger sgu ikke ret meget bedre, men akkompagnementet er vildt flot i
hans version.

Fra : Max

Dato : 01-11-09 12:44

Hej Alex

> Grip synger sgu ikke ret meget bedre, men akkompagnementet er vildt
> flot i hans version.

Jeps, og netop derfor er det til at holde ud at høre på :)

--
Mvh Max

Fra : Michel

Dato : 07-11-09 01:21

> Ellers er der jo Mathilde
> Hun mangler konsekvent den øverste tone hver gang

Hrmf! Jeg er nu vild med Mathildes version og instrumenteringen er
fantastisk flot. Specielt den lange instruemtale afslutning med oboen.
Sangstemmen kan diskuteres, men jeg synes, hun gør det godt.

Mvh
Michel

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-11-09 10:20

meddelelse news:4aec9d0a$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er der nogen der kender en god cd som indeholder den type gamle danske
> sange ? - Skal helst ikke synges af Anne Linnet og lignende pop-sangere.
> [...]

Hej Åge

De udgaver jeg lige kan komme i tanker om...
Lasse & Mathilde
Lene Siel
Erik Paaske

Prøv også at kigge på

Dræsinebanden
Poul Krebs
Henning Vilen
Erik Grip
Jan Larsen
Holger Fællessanger Hansen
Raquel Rastenni, skulle det også kunne lade sig gøre
at finde et rigt udvalg med

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-11-09 16:08

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

> Jan Larsen

> Holger Fællessanger Hansen

> Raquel Rastenni, skulle det også kunne lade sig gøre

Der var lige nogle navne som skal tjekkes

Hilsen Åge