Html Bokse
Fra : Joakim Hey Hinnersko~

Dato : 31-10-09 16:26

Hej har problemer med en boks kan nogle kigge på dettte?

HTML

<head>
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"
media="screen" />
</head>

CSS

body {
   background-color: #FFCC66;
   background: #FFFFFF url(images/top.png) repeat-x left top;
   background-repeat: repeat-x;
   margin-top: 5px;
   margin-right: 40px;
   margin-bottom: 90px;
   margin-left: 70px;
}
div.boks {
   background-color: #737e82;
   border: 1px solid black;
   position:absolute;
   top: 185px;
   left: 140px;
   right: 140px;
   bottom: 45px;

}
div.boks2 {
   background-color: #737e82;
   border: 1px solid black;
   position:absolute;
   top: 10px;
   left: 100px;
   right: 10px;
   bottom: 100px;

}

Kan nogle hjælpe jeg har prøvet meget nu og kan ikke selv finde
ud af hvad jeg gør forkert boks2 vises ikke boks1 er perfekt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-10-09 16:50

Joakim Hey Hinnerskov <joakimheyklausen@hotmail.com> skrev :

>Hej har problemer med en boks kan nogle kigge på dettte?

Ja, hvis du kommer med et link til siden, evt. uploade det som en
testside, der viser fejlen.

Ellers skal vi sidde og konstruere en side og prøve om vi kan se
fejlen.

Det er der vidst ikke nogen, der har lyst til.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 31-10-09 17:00

Joakim Hey Hinnerskov skrev:

> Kan nogle hjælpe jeg har prøvet meget nu og kan ikke selv finde
> ud af hvad jeg gør forkert boks2 vises ikke boks1 er perfekt.

Hvad mener du med perfekt og forkert? Den nævnte HTML-
kode laver præcis det du beder om i det citerede
stylesheet. Hvad der så sker i det stylesheet
du angiveligt linker til er jo ikke til at vide.

Kort sagt, kom med et link til den side du
har problemer med, og beskrive /nøjagtigt/ hvad
det er du ser som et problem - så er der meget større
chance for at du kan få hurtig og kontant hjælp.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : ib petersen

Dato : 31-10-09 22:41