TV i båden. 19" MPEG4 12V
Fra : Flemming N

Dato : 31-10-09 11:26

Hvis der er nogle der leder efter et mindre TV til båden som har MPEG4 og
kan køre på 12V er udvalget meget lille.
Elgiganten sælger et i kommende uge til 1899 kr. Modellen hedder ELFUNK
19HD4. Der er nok andre steder det også kan fås.
/Flemming N

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-09 16:03

Flemming N skrev:
> [...]
> Elgiganten sælger et i kommende uge til 1899 kr. Modellen hedder ELFUNK
> 19HD4. Der er nok andre steder det også kan fås.

Amitech har et med DVD drev i (19" TV 325B) til 2.319,-

/Casper

Fra : HHH

Dato : 02-11-09 13:51

On 31 Okt., 11:25, "Flemming N" <fnifj...@os.dk> wrote:
> [...]
> Elgiganten sælger et i kommende uge til 1899 kr. Modellen hedder ELFUNK
> 19HD4. Der er nok andre steder det også kan fås.

Føtex har et Prosonic med DVD til ca 1900 til 12 V.
Har det selv i min Nauticat, og det fungerer perfekt.

v.h.
HHH