405'er, nu adskilt...
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-09 20:32

Hej,

Nu har jeg fået adskilt begge tårne på min 405'er og finder ud af det nok
primært er metalpladen der ligger lige over gummi bøsningerne der er rustet
næsten væk i højre side og lidt bedre i venstre side :(

Jeg har ringet lystigt rundt i dag for at finde nogle uden held.. Peugeot
kunne have dem til mandag til 385kr stk. ca :(

Nu må jeg til huggeren i morgen og se... nogle der har bud på hvor jeg kan
få dem i sønderjylland ellers?

Gummi klodserne har jeg fundet til afhenting i morgen.

Kasper

Fra : JBH

Dato : 30-10-09 21:32

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse
> [...]
> få dem i sønderjylland ellers?
>
> Gummi klodserne har jeg fundet til afhenting i morgen.

Ehmm. er ikke helt med. Hvad er det for nogle "metalplader" du mangler ?

Det skulle vel ikke være tårnlejerne ?

http://www.krogslund.dk/?site=visreservedel&ID=f86b8c5b259bc763c137b6ce7bf0a98bbcc60b0

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-09 21:55

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> "Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> Ehmm. er ikke helt med. Hvad er det for nogle "metalplader" du mangler ?

> [...]

Det er den jernplade der sidder lige over lejet, der er nittet 2 bolte i og
en styretap, som du kan skrue fast i tårnet oppefra (metalpladen sidder inde
i tårnet)...

Set oppefra:

Møtrik til støddæmperen
Skive
Denne metalplade<----------
Tårnleje
Gummi bøsninger 2 stk så vidt jeg husker
metal plade som fjeder går imod

Kasper

Fra : JBH

Dato : 30-10-09 22:03

> [...]
> Denne metalplade<----------
> Tårnleje
> Gummi bøsninger 2 stk så vidt jeg husker

Underligt. Den plade har jeg aldrig set særlig rusten og i alt fald ikke i
så dårlig stand at den skulle skiftes.

En skam du bor så langt væk, ellers kunne du have hentet et par stykker
heroppe i det midtjyske.

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-09 22:12

> [...]
> så dårlig stand at den skulle skiftes.
>
> En skam du bor så langt væk, ellers kunne du have hentet et par stykker

Hvor langt oppe er det?

Hvis jeg ikke finder nogle ved huggeren kunne det da være jeg skulle gøre
det, for 750kr kan man da køre noget en tur...

Lad mig lige komme tilbage i morgen hvis jeg ikke finder noget, men ruster
de normalt ikke burde jeg kunne finde nogle.

http://rapzak.mine.nu/plade1.jpg
http://rapzak.mine.nu/plade2.jpg

Kasper

Fra : Armand

Dato : 31-10-09 01:10

Kasper skrev:

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> http://rapzak.mine.nu/plade1.jpg
> http://rapzak.mine.nu/plade2.jpg

Mon ikke afbildningen hos Krogslund er et type-billede som det ser ud i
de fleste :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-09 07:37

> Mon ikke afbildningen hos Krogslund er et type-billede som det ser ud i de
> fleste :-/

Jeg ved ikke havad du mener, for det leje de viser og de gummi klodser er
100% ens med de andre dele, men bare ikke samme del som denne

Kasper

Fra : JBH

Dato : 31-10-09 10:43

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Hvor langt oppe er det?

Omkring Herning.

> Hvis jeg ikke finder nogle ved huggeren kunne det da være jeg skulle gøre
> det, for 750kr kan man da køre noget en tur...

Det var egentligt mest tiden jeg tænkte på.