Vægtafgift?
Fra : Fynbo

Dato : 30-10-09 15:08

Hej.

Kan nogle af i kloge hoveder sige mig hvor meget jeg
skal betale i vægtafgift på en Peugeot 309 årgang 90?

PFT.

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 30-10-09 15:14

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Kan nogle af i kloge hoveder sige mig hvor meget jeg
> skal betale i vægtafgift på en Peugeot 309 årgang 90?
>
> PFT.
>
> Fynbo

Glemte at skrive at den er uden jydekrog.

Fynbo

Fra : JBH

Dato : 30-10-09 17:24

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Glemte at skrive at den er uden jydekrog.

Det har svjv. ingen indflydelse på vægtafgiften, men du glemte også at
skrive om det er bensin eller diesel og om det er gul eller hvide plader
samt muligvis motorstørrelse.

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 30-10-09 17:27

Måske du kan nøjes med at se bilens vægt på registreringsattest

http://www.nysynet.dk/vagtafgift.htm

mvh
JBH

Fra : Fynbo

Dato : 31-10-09 05:15

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det har svjv. ingen indflydelse på vægtafgiften, men du glemte også at
> skrive om det er bensin eller diesel og om det er gul eller hvide plader
> [...]

Det er en 1,3 benzin på hvide plader..

Fynbo

Fra : JBH

Dato : 31-10-09 10:38

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er en 1,3 benzin på hvide plader..

Jeg vil tro den så går ind i katagorien : Bensin ,801-1100kg og dermed
1420kr halvårlig.

http://www.nysynet.dk:80/vagtafgift.htm

mvh
JBH

Fra : Fynbo

Dato : 31-10-09 17:56

> "Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro den så går ind i katagorien : Bensin ,801-1100kg og dermed
> [...]

Mange tak.

Fynbo