Slayer
Fra : Steen

Dato : 28-10-09 20:16

Det er netop kommet til min opmærksomhed, at Slayer lever i bedste
velgående, og netop har udgivet endnu et album.
Der er ikke særlige tegn på, at de er blevet venlige og rolige med
årene - de er vel rundet de 50, hele banden.

Er det mon pengene der trækker, eller måske fordi de ikke rigtigt kan
finde på noget andet at lave...eller de kan måske ligefrem stadig li'
at lave en ordentlig omgang smaddermetal?
--
Steen

Digital, det' lissom bib-bip spil

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-10-09 21:33

Steen <isteen@googlewave.invalid> wrote:

> [...]
> finde på noget andet at lave...eller de kan måske ligefrem stadig li'
> at lave en ordentlig omgang smaddermetal?

Slayer har aldrig været helt min kop thé ... men jeg har set dem live og
der skulle enhver tvivl om hvorvidt de bare gør det for pengenes skyld
hurtigt blive brændt væk ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 28-10-09 21:56

On 2009-10-28 21:33:08 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Slayer har aldrig været helt min kop thé ... men jeg har set dem live og
> der skulle enhver tvivl om hvorvidt de bare gør det for pengenes skyld
> hurtigt blive brændt væk ...
>
> /thomas

Det er godtnok mange år siden jeg så dem live. Det var i KB Hallen,
sammen med Candlemass og Suicidal Tendencies......tror jeg.
ST var virkeligt en flok gutter der brændte for sagen, nok det mest
entusiastiske band jeg har set live (måske lige borset fra Stone fra
Finland).

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-10-09 21:58

> [...]

> ST var virkeligt en flok gutter der brændte for sagen, nok det mest
> entusiastiske band jeg har set live (måske lige borset fra Stone fra

2006 eller 2007 tror jeg det var ... lige efter at de var tilbage med
det orginale lineup ...

/thomas

Fra : Andreas Henrik Lerch~

Dato : 30-10-09 12:45

Den Wed, 28 Oct 2009 20:15:56 +0100 skrev Steen:

> [...]
>
> Er det mon pengene der trækker, eller måske fordi de ikke rigtigt kan
> finde på noget andet at lave...eller de kan måske ligefrem stadig li' at

Så vidt jeg kan se, er ingen af dem 50 endnu. Tom Araya er født 06.06.61,
Kerry King er født 03.06.64, Jeff Hannemann er født 31.01.64 og Dave
Lombardo 16.02.65!
Der er en masse ting, man kan lave, udover at spille musik. Men hvis det
er det man kan lide, og man er god til det, så er det selvfølgelig det,
man skal.

Jeg oplevede senest Slayer på Roskilde '08, og det virkede bestemt ikke
til, at dampen er gået af dem endnu. Tom Araya så iøvrigt også ud til, at
befinde sig ganske vel på scenen. Så jeg tror ikke, vi har set det sidste
til dem endnu.

Når man kigger på intensitet og evnen til at spille en vis legmesdel ud
af bukserne, så gav Slayer baghjul til Judas Priest, som også optrådte i
Roskilde det år.

- A