2900 Happiness
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-09 15:00

Ja sorry... jeg hader selv serien, men blir nødt til at spørge om en ting da
jeg har lovet at købe cd'en:

I tv-reklamen for soundtracket til tv-serien spiller de vist en
dance-version af Milows Ayo Technology, men jeg kan ikke finde den på
dobbelt cd'en. Har jeg hørt forkert eller hvad? Findes der overhovedet en
danceversion af det nummer (en kvinde der synger) ellers forveksler jeg det
med en anden sang.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-09 16:26

Peter Sørensen wrote:
> [...]
> overhovedet en danceversion af det nummer (en kvinde der synger)
> ellers forveksler jeg det med en anden sang.

Nå, det var en der hedder Katerine der har lavet en cover af Milow.