biblioteker
Fra : fjern

Dato : 28-10-09 18:17

Lars...

Nu har jeg snaket med næsten alle biblioteker i regionen, og
aftalt antal og distribtion med dem.
Det gav ca 1700 løbesedler at udsende til dem, de får også
Visions bladet. Der var kun 3 nittere frederikssund,greve og frederiksværk.

Frederiksværk (Halsnæs kommune) ville have besøg ved deres
cafearrangement på mandag kl 19-20 før de ville lægge noget frem.
Måske en ide for dig ?

frederikssund,greve gjorde ikke sådan noget, og det lod jeg dem mene.

kbh og hillerød har du og Luis jo taget, så dem har jeg ikke kontaktet.

jeg begynder at pakke og udsender i morgen og måske fredag.
Søren

Fra : Henning

Dato : 28-10-09 18:42

On Wed, 28 Oct 2009 18:16:32 +0100, fjern
<"skogstadNielsen(fjern)"@ddf.dk> wrote:

>Lars...

Vi må så håbe at Lars læser med her

Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 28-10-09 16:22

On 28 Okt., 18:16, fjern <"skogstadNielsen(fjern)"@ddf.dk> wrote:
> [...]
>
> kbh og hillerød har du og Luis jo taget, så dem har jeg ikke kontaktet.
>
> jeg begynder at pakke og udsender i morgen og måske fredag.

Øh hvad handler det her om ????????